موسوی نژاد در نطق اضطراری:

یارانه اقشار فقیر جامعه را می‌گیرید و خرج آقازاده‌ها می‌کنید!/ محرومیت بوشهر حاصل رانت و رابطه است

نماینده دشتستان گفت: بوشهر را تصمیمات نابه‌جا محروم کرده و ثروت‌های آن به جیب باندهای خویشاوندی سرازیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی موسوی نژاد در نطق اضطراری 5 دقیقه‌ای امروز صحن علنی مجلس گفت: روز گذشته شاهد حضور رئیس جمهور و همراهان ایشان در بوشهر و شهرستان عسلویه بودیم و به جهت بازدید ایشان از قرارگاه خاتم‌الانبیا و تکمیل فازهای 15 و 16 فارس جنوبی از ایشان تشکر می‌کنم.

نماینده دشتستان سپس به بیان تذکراتی به دولت پرداخت و اظهار داشت: اگر نمی‌دانید بدانید که مردم استان بوشهر به واسطه تصمیمات نابجای شما محروم نگه داشته شده‌اند و ثروت‌های آنان را به جیب باندهای خود و خویشاوندانتان سرازیر می‌کنید و این امر جز به واسطه رابطه‌ها و رانت‌ها حاصل نشده است.

عضو کمیسیون انرژی با انتقاد از رفتار دولتمردان با مردم استان بوشهر و مناطق محروم تصریح کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان مردم مناطق محروم را برده و نوکر خود می‌دانند و حرکت زشت آنان نسبت به مردم بوشهر را محکوم می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان‌های محروم برده و نوکر نیستند تصریح کرد: با نگاه تحقیرآمیز نباید به آنان نگریسته شود و بدانید که پایتخت نشینان نسبت به آنان برتری ندارند.

موسوی نژاد با بیان اینکه خیر بهره‌برداری از این مراحل پارس جنوبی هیچ سودی برای استان بوشهر نداشته است متذکر شد: چرا دستانتان را از جیب مردم مستضعف برنمی‌دارید؟ یارانه اقشار فقیر جامعه را می‌گیرید و خرج آقازاده‌ها می‌کنید.

نماینده دشتستان با بیان اینکه آیا از نیازمندان و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند شرم نمی‌کنید ادامه داد: آیا خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد جزء کشور نیستند و در این کشور زندگی نمی‌کنند.

موسوی نژاد گفت: آیا شما با هزینه 70 هزار تومان می‌توانید زندگی روزانه‌تان را بگذارانید که مردم محروم با این مقدار، هزینه ماهانه‌شان را تأمین می‌کنند و آیا حاضرید فقط یک ماه حقوقتان را دریافت نکنید در حالی که برخی از کارگران تا شش ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

وی ضمن تذکر به وزیر جهادکشاورزی به دلیل مشکلات بیمه کشاورزان اظهار داشت: خانم ابتکار اگر در بخشی از فعالیت‌هایتان گوشه‌ای را نیز به بررسی آلاینده‌های کارخانه‌ها توجه می‌کردید شایسته بود.

موسوی‌ نژاد با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور اظهار تصریح کرد: آقای روحانی چرا برای سهامداران صنعت خودرو وام می‌دهید ولی هنگام وام اشتغال و ازدواج جوانان می‌گویید که بودجه نداریم.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: در کجای دنیا دیده‌اید که سود وام بیشتر از خود وام باشد با این وجود است که شاهد ورشکسته شدن کارخانه‌ها می‌شوید اما کسانی که رانت‌ خواری و اختلاس می‌کنند هیچ محدودیتی ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار