قم؛

مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی

حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: ۳ کشتی گیر قمی در جام جهان پهلوان تختی روی تشک می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات کشتی بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی این هفته با حضور تیم‌های معتبر خارجی به انجام می‌رسد و کشتی گیران قمی در این مسابقات حاضر خواهند بود.

حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و هادی علیزاده پورنیا، مهدی ابراهیمی و علی زینتی رفاه از قم در این مسابقات معتبر روی تشک می‌روند.

وی افزود: این مسابقات سبب ایجاد حساسیت زیاد در میان کشتی گیران ملی پوش شده است این است که مسابقات جام تختی مرحله اول انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ریودوژانیرو ۲۰۱۶ است.

وی تصریح کرد: علی زینتی رفاه نیز دیگر کشتی گیر قمی است که با میلاد خسروی، یوسف اخباری و امیر شاه پروری در کنار ورزشکاران سایر کشورهای حاضر در این پیکار‌ها به رقابت می‌پردازد.

در پایان خاطر نشان کرد:حضور ارمنستان، اوکراین، مجارستان، بلاروس، آذربایجان، مغولستان، تاجیکستان، مراکش، الجزایر و ترکمنستان در جام تختی قطعی است و استونی، بلاروس، مولداوی، گرجستان، لهستان، اوکراین، صربستان و هلند در مسابقات پهلوانی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.