در مراسم اختتامیه جام جهان پهلوان تختی:

ارکستر سمفونیک قطعه آقا تختی اجرا می شود

قطعه موسیقی یادبود جهان پهلوان تختی فردا جمعه (25 دی ماه) پس از 48 سال از درگذشت با همکاری ارکستر سمفونیک تهران در مراسم اختتامیه جام تختی اجرا می شود.

ارکستر سمفونیک قطعه آقا تختی اجرا می شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش اعلام شده روز پنجشنبه فدراسیون کشتی، قطعه موسیقی جهان پهلوان تختی پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برای علاقمندان به ورزش ملی کشور اجرا می شود.
پس از 48 سال از درگذشت تختی، این اولین باری است که به یادبود این مرد مردم مدار و اخلاق گرای تاریخ ورزش ایران، قطعه موسیقی اختصاصی ساخته شده و از سوی ارکستر رسمی کشور (ارکستر سمفونیک تهران) اجرا می شود.
سالار عقیلی از خوانندگان مطرح و مشهور کشور نیز به عنوان خواننده این قطعه موسیقی، ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می کند.
حضور عموم علاقمندان به ورزش ملی کشور در سالن رقابت ها رایگان است.
سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی امروز (پنجشنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و فردا با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.
در این رقابت ها نمایندگان 16 کشور ایران، اوکراین، ارمنستان، روسیه، لهستان، استونی، بلاروس، گرجستان، هلند، صربستان، الجزایر، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، تونس، مراکش و مجارستان شرکت کردند که در کشتی پهلوانی 9 تیم، آزاد 10 تیم و فرنگی 7 تیم خارجی حضور دارند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار