فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تاکنون بیش از ۱۹ هزار نفر برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام کردند.

وی افزود: دفترچه راهنما ثبت نام در آزمون نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت داشتن شرایط و ضوابط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: دومین آزمون استخدامی متمرکز ۱۸ دستگاه اجرایی جمعه ۲۱ اسفندماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون روز ۱۹ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
واقعا هم راسته
India
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خجالت هم خوب چیزیه ، شرم آوره تمام ادارات یادگرفتن برای جمع کردن پول خلایق یه آزمون مسخره راه میاندازن و جماعت هم تو سر هم می زنند و آخر هم یک نفر قراره استخدام بشه اونم با مصاحبه و هزار ... تازه بعد اون یک نفر هم از آشنا ها و سفارش شده هاست .... والله خوبه بخدا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
مسخره کردن بخدا
یک نفر از چندین رشته و چندین مقطع !!!
آخرین اخبار