معاون خبر رسانه ملی مطرح کرد؛

افزايش 65 درصدی مخاطبان خبر صداوسيما

معاون خبر رسانه ملی از افزايش 65 درصدی مخاطبان خبر صداوسيما خبر داد و گفت: اين افزايش در بين نخبگان و فرهيختگان نشان از رويکردهای جديد خبری صداوسيما است.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان جبلی معاون خبر رسانه ملی در نشست مديران پژوهشی صداوسيما درمشهد گفت: بر اساس نظرسنجی‌های جديد مرکز پژوهش‌های اين سازمان آمار مخاطبان بخشهای خبری صدا و سيما در بين مردم و نخبگان جامعه به 65 درصد رسيده است که نشان از رويکردهای جديد خبری صدا و سيما است.

وي با اشاره به اهميت نقش پژوهش و نظرسنجی‌ها در توليدات رسانه‌ای افزود: در آستانه انتخابات اگر تحليل درستی از انتخابات وجود نداشته باشد رسانه ملی نمی‌تواند به وظيفه خود در موضوع انتخابات به خوبی عمل کند.

جبلی با تاکيد بر حساسيت انتخابات پيش‌رو افزود: دعوت مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات و ترغيب به رقابت سالم براي حفظ آبروی ملی از اهداف و رويکردهای صدا و سيما در انتخابات است.

وي تبيين انتخابات آگاهانه، معرفی راه‌های نفوذ دشمن، بيان شاخص‌های نماينده اصلح و حفظ آرامش و ثبات در جامعه را از ديگر رويکردهای صدا و سيما در انتخابات پيش‌رو اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
دفعه پیش هم نوشتم اما شما تایید نکردین چرا صدا وسيما فکری بحال روستایها نمیکنه که زیر پوشش کامل دیجیتال ببره الان روستا ما گاز نداره اینترنت با سرعت بالا نداره دیجیتال هم فقط بعضی جاها میگیره اونم با کیفیت کم ..خراسان رضوی بردسکن روستای بیجورد
آخرین اخبار