سیستان وبلوچستان؛ زاهدان ؛

بازار محوری در الویت رشته های آموزشی فنی و حرفه است

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: حرفه‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان بر اساس نیازسنجی های انجام شده مورد نیاز بازار کار است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛،جلیل شهریاری امروز در جلسه شورای استانی نظارت، ارزیابی و گسترش آموزشهای مهارتی که در اداره فنی حرفه‌ای شهرستان خاش برگزار شد، گفت : مربیان بعنوان سنگرداران عرصه آموزشهای مهارتی هستند.

شهریاری همچنین گزارش آماری و تحلیلی از تعهد و عملکرد آموزشی 9 ماهه مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان خاش از ابتدای سال 94 را ارائه کردو تصریح کرد : ارائه آموزشها در بخشهای مختلف آموزشی بر اساس سیاستها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اولویت قرار دارد .

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: درراستای شناسایی افراد جویای‌کار واقعی و معرفی آنها جهت دریافت تسهیلات با واحد‌های مربوطه همکاری مستمر داشته باشیم.

وی با تأکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت : استفاده از طرح پنلهای خورشیدی در تولید برق و فروش مازاد مصرف، یکی از راه‌های تولید و مصرف بهینه انرژی است .

شهریاری گفت : سنجش و محاسبه عملکرد به عنوان آخرین گام فرایند آموزش است و در خصوص عوامل مؤثر در ریزش و نگهداشت کارآموزان و چگونگی جذب جامعه هدف در برنامه‌های مختلف آموزشی سازمان مطالبی را ارائه کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.