حجت الاسلام و المسلمین انصاری؛

اولین مسیر برای نفوذ تغییر باورها است

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند‌ هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: اولین مسیر برای نفوذ تغییر باورها است.

اولین مسیر برای نفوذ تغییر باورها است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در مراسم اختتامیه طرح بصیرت گروه پدافند هوایی کیش در جمع کارکنان و خانواده‌های آنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند‌هوایی نفوذ دشمنان اسلام را در چهار حوزه دانست و گفت: اولین مسیر برای نفوذ، تغییر باورها است، باور و اعتقاد ملت ما باعث پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: دومین مسیر نفوذ تغییر آرمان‌ها است یعنی آرمان‌های الهی را به آرمان‌های مادی تغییر دهند که برگزاری دوره‌های بصیرت برای تقویت و حفظ آرمان‌های الهی موثر است.

حجت السلام انصاری سومین راه نفوذ را تغییر نگاه‌‌ها دانست که نگاه اسلامی به مسائل انسانی را تغییر می‌دهد و تغییر سبک زندگی را چهارمین راه نفوذ عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنانی، مصادیق سبک زندگی اسلامی را بیان داشته‌اند و به تغییر آن هشدار داده‌اند و سبک زندگی اسلامی در حوزه‌های مختلفی مطرح است از جمله خانواده، که مادر در آن نقش موثرتری دارد.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند‌هوایی با بیان این که نفوذ دشمنان اسلام در حوزه‌های مختلفی تاثیرگذار است اظهار داشت: نفوذ در فکر و فرهنگ، در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی نقش پررنگ‌تری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: در قرآن کریم، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دشمن، دشمن دین معرفی شده است به همین دلیل تلاش در حوزه فرهنگی و دینی کار مهمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار