یاسوج ؛

پلمب خوابگاه‌های دانشجویی فاقد مجوز فعالیت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: در صورتی که مالکین خوابگاه‌های دانشجویی مجوز لازم را اخذ نکنند و یا شرایط اخذ مجوز را نداشته باشند اداره اماکن نسبت به پلمب آن خوابگاه اقدام می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فریبرز نیکدل در جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین ناجا، وزارت علوم و صندوق رفاه منعقد شد از این پس مجوز و نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی استان‌ها بر عهده شورای نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی با حمایت اداره اماکن و مراجع قضایی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: بر اساس توافق صورت گرفته، ریاست این شورا بر عهده معاونت دانشجویی دانشگاه یاسوج است و مدیر دانشجویی دانشگاه یاسوج به عنوان دبیر این شورا فعالیت می‌کند.

نیکدل بیان داشت: دانشگاه آزاد و پیام‌نور به عنوان دانشگاه ناظر و دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه منتخب این شورا انتخاب شده و پلیس اماکن و نمایندگان فرمانداری و استانداری نیز به عنوان اعضای این شورا فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به تعیین بازه زمانی برای اخذ مجوز از این شورا گفت: مالکین خوابگاه‌های استانی با مراجعه به شورای نظارت و بر اساس دستورالعمل اعلام شده باید استانداردهای لازم را رعایت کرده تا از سوی این شورا مجوز فعالیت آنها صادر شود.

وی ادامه داد: در صورتی که مالکین در این بازه زمانی مجوز لازم را اخذ نکنند و یا شرایط اخذ مجوز را نداشته باشند اداره اماکن نسبت به پلمب آن خوابگاه اقدام می‌کند

انتهای پیام /س
برچسب ها: پلمپ ، خوابگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.