اختراع کلاهی شگفت انگیز برای درمان طاسی سر

یک شرکت آمریکایی به نام «ترادوم» کلاهی به بازار عرضه کرده است که طاسی را از بین می برد و مدعی است که فرد طاس پس از 6 ماه به طور کامل مو های خود را بدست خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این شرکت در شسازندگان این کلاه از سال 2008 اقدام به طراحی و ساخت کرده اند. کلاه برای افرادی که ریزش موی شدید دارند یا مقداری از موی خود را از دست داده اند و افراد طاس ساخته شده است؛ تقریبا 80 میلیون نفر در ایالات متحده از مشکل ریزش مو رنج می برند.

اختراع کلاهی شگفت انگیز برای درمان طاسی سر با



اختراع کلاهی شگفت انگیز برای درمان طاسی سر با

در واقع این کلاه توسط فناوری لیزر با تابش نور به حداکثر مناطق طاس باعث تحریک و تولید میتوکندری در فولیکول های مو می شود و پروتئین در مو تولید می کند  و توانایی جلوگیری از ریزش مو و ضخیم تر شدن موهای موجود و رشد موهای جدید را دارد.

این کلاه ریزش را محدود می کند و باعث رشد مجدد مو می شود؛ ضمن اینکه بیش از 80 لیزر دارد و تقریباً تمام سر را پوشش می دهد؛ موقعی که روی سر گذاشته می شود حدود یک درجه سانتی گراد تولید گرما می کند که هیچ مانعی ندارد.

 
اختراع کلاهی شگفت انگیز برای درمان طاسی سر با 

کاربر می تواند در حین تماشای تلویزیون، کار کردن با کامپیوتر، کتاب خواندن یا آشپزی کردن، چند دقیقه کلاه را روی سر بگذارد و دیگر نازی به رفتن به موسسات پزشکی برای درمان نیست و باید دو بار در هفته و هر جلسه به مدت 20 دقیقه از کلاه استفاده شود؛ اولین نتیجه پس از 18 هفته ظاهر خواهد شد و بعد از گذشت 50 هفته، موی سر تا حد زیادی رشد کرده است.
 
اختراع کلاهی شگفت انگیز برای درمان طاسی سر با

این کلاه هیچ گونه عوارضی ندارد و به قیمت 795 دلار فروخته می شود که در قبال هزینه های سنگین درمانی مناسب به نظر می رسد.


منبع : Baumanmedical

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار