اگر آیفونتان به آیتیونز متصل نمی شود کلیک کنید + آموزش

اگر شما هم در بسیاری از مواقع در اتصال به آیتیونز ناموفق هستید و با پیغام‌های خطایی روبه رو می‌شوید این گزارش را تا انتهای بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، آیتونز یک پخش کننده چندرسانه‌ای، کتابخانه و نرم افزاری کاربردی در جهت مدیریت محصولات اپل است که قادر به سازماندهی ارتباط و انتقال فایل‌ها بین کامپیوتر و دستگاه iOS شما می‌باشد. علاوه بر آن از این طریق می‌توانید به اپ استور متصل شده و از طریق کامپیوتر خود اپلیکیشن‌های مورد نیاز جهت دستگاه iOS دریافت و بر روی آن نصب نمایید. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا از اطلاعات موجود در دستگاه خود یک نسخه پشتیبان گرفته تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.

اگر آیفونتان به آیتیونز متصل نمی شود کلیک کنید + آموزش

اما بسیاری از مواقع در اتصال به آیتیونز ناموفق هستیم و با پیغام‌های خطایی روبه رو می‌شویم حال در این گزارش قصد داریم تا با ارائه راهکار‌هایی، به رفع مشکلات مختلف اتصال به این نرم افزار بپردازیم.
 
کابل اتصال را چک نمایید

مطمئن شوید که کابل استفاده شده کاملاً سالم می‌باشد. در صورتی که از طریق این کابل به راحتی تلفن شما اقدام به شارژ شود، نشان دهنده سالم بودن آن خواهد بود. ولی در صورتی که با ایرادهایی در هنگام شارژ مواجه میشوید، از یک سیم دیگر برای انجام این اتصال استفاده نمایید.
 

پورت یو اس بی را تغییر دهید

گاهی اوقات مشکل اصلی پورت یو اس بی است که از آن استفاده می‌کنید. با توجه به آن که  کامپیوترهای امروزی از پورت‌های متعددی برخوردار هستند به نظر می‌رسد که می‌توان از پورت‌های دیگر استفاده کرد.
 

اگر آیفونتان به آیتیونز متصل نمی شود کلیک کنید + آموزش
وصل دستگاه بدون کاور

گاهی اوقات نیز به جهت طراحی کاور، سیم به خوبی به دستگاه شما متصل نمیشود و در نتیجه موجب عدم ارتباط با کامپیوتر خواهد شد. بهتر است اگر آیفون شما به کامپیوتر متصل نشده و دارای یک کاور است، این راه را نیز امتحان نمایید.
 

آخرین راه

اگر تمامی مراحل بالا را امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید، دو گزینه پیش روی شماست. یکی اینکه سیستم (کامپیوتر یا لپتاپ)  خود را ریستار کنید و سعی کنید هیچ مزاحمی در بین راه اتصال نباشد. گزینه دوم نیز راه اندازی مجدد هم سیستم و هم دستگاه iOS شماست. امیدواریم که مشکلات شما حل شده باشند.


انتهای پیام/
 
برچسب ها: آیفون ، عدم اتصال ، itunes ، حل مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار