فاز نخست عملیات بوستان عالی‌خانی شهریار کلید خورد

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: پروژه پارک عالی‌خانی این منطقه از طرح‌های بسیار برجسته در حوزه فضای سبز شهری محسوب می‌شود که با بهره‌برداری از آن بخشی از کمبودهای موجود در این عرصه پوشش داده خواهد شد.

فاز نخست عملیات بوستان عالی‌خانی شهریار کلید خورد
علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش حائز اهمیت سرانه فضای سبز شهری در طراوت و پویایی شهروندان، اظهار کرد: برای تحقق این امر و توسعه فضای سبز شهری مدیریت شهری شهریار طرح‌ها و برنامه‌هایی را مد نظر قرار داده که پروژه بوستان عالی‌خانی از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی افزود: این طرح در منطقه امیریه تعریف شده که با بهره‌برداری از آن ساکنان این ناحیه پرجمعیت از ثمرات فضای سبز آن بهره‌مند خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: این پروژه از نمونه طرح‌های برجسته‌ای است که بهره‌برداری کامل از آن مستلزم 8 میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

صفرزاده گفت: اراضی عالی‌خانی از محدوده‌هایی به شمار می‌رود که به 7 هکتار وسعت مستعد تعریف پروژه‌های بسیاری خواهد بود که این پارک از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: فاز نخست عملیات احداث این پارک کلید خورد و امیدواریم با تأمین اعتبارات مورد نیاز فضای سبز آن با سرعت زمانی هرچه بیشتری افتتاح شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار