آیت الله جنتی در اروپا/ مراسم عقد آزاده نامداری/ ژوله به سیم آخر زد

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بین مطالب منتشر شده امروز گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعضی ها با استقبال بیشتر شما مخاطبان عزیز روبه رو شد که در بسته پر بازدید ها خلاصه آنها را تقدیم حضورتان می کنیم.


 سال 1992 میلادی (1371 شمسی) آیت الله جنتی به عنوان نماینده رهبری در حوزه بالکان سفری به بوسنی و کرواسی داشته که ضمن بازدید از اردوگاه آوارگان جنگ بوسنی با رهبر مسیحیان کاتولیک کرواسی و سایر مقامات بلندپایه طرف های جنگ، دیدار کرد.





همیشه دیدن عکس های قدیمی در فضای مجازی، برای کاربران جذاب بوده و روزانه هزاران تصویر از این نوع عکس ها در دنیای وب از سوی وب گردهای خوش ذوق به اشتراک گذاشته می شود. انتشار این نوع عکس ها برای بسیاری از کاربران که تاکنون از دیدنشان غافل بوده اند بسیار جذاب و مهیج است.



مهرماه سال جاری آزاده نامداری با انتشار پستی در اینستاگرام خود، خبر ازدواجش با سجاد عبادی را تایید کرد و روز گذشته برای اولین بار عکسی همراه با همسر خود را منتشر کرد.



 امیر مهدی ژوله طنز نویس در صفحه اینستاگرام خود با اعتراض به بازی فوتبال روز گذشته ایران و ژاپن نوشت:خب فرمول فدراسيون بود...



پرطرفدارترین سگ در اینستاگرام

 شیبا نام سگی است که عاشق خوابیدن در کنار عروسک مخملی مورد علاقه اش است. تصاویر جالبی از وی و عروسکش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که باعث شده بیش از 2.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد.

آیت الله جنتی در اروپا/ مراسم عقد آزاده نامداری/ ژوله به سیم آخر زد



 امیدهای ایران که به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیا صعود کرده بود، با 3 گل برابر ژاپن شکست خورد تا رویای صعود به المپیک برای فوتبال ایران حداقل برای چهار سال دیگر تمدید شود.





Michael Zajkov هنرمند روسی برای ساخت این عروسکها از رس پلیمری، موهای Muhair فرانسوی و Glass Eyes هایی که از آلمان می آورد استفاده می کند. 


آیت الله جنتی در اروپا/ مراسم عقد آزاده نامداری/ ژوله به سیم آخر زد


تصاویر جذابی از طبیعت که انسان را به وجد می آورند در قالب یک آلوم تصویری برای شما کاربران گرامی جمع آوری و به اشتراک گذاشته ایم.ساخت کامیونهای غول پیکر و حیرت آور برای استخراج مقادیر بالای مواد انجام می شود که بطور خودکار قادر به حمل 450 تن مواد معدنی هستند.






یکی از مشکلاتی که ممکن است شماهم با آن مواجه شده باشید سوء استفاده از شبکه بی سیم خانگی است که با چند راه کار ساده می توان از جلوی این نفوذ را گرفت.





طبیعت بی نظیر در قاب نشنال جئوگرافی

تصاویر جذابی از طبیعت که انسان را به وجد می آورند در قالب یک آلوم تصویری برای شما کاربران گرامی جمع آوری و به اشتراک گذاشته ایم.





انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.