بسته(149)؛

حرف پرسپولیس برای هواداران/ میتراحجار چطور سر مرغ را برید/ پاسخ آزاده نامداری به طرفدارانش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب نوشت: پاسدارانی که متجاوزان امریکایی وارد شده به آبهای ایران را بازداشت کرده بودند، ساعتی پيش با فرمانده كل قوا ديدار كردند. ۹۴/۱۱/۴‌‌حضرت آیت الله خامنه‌ای اقدام ستایش برانگیز نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگيري متجاوزان امريكايي را شجاعانه و همراه با ایمان خواندند و خاطرنشان کردند:کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی ها را به آبهای ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.‌‌‌‌‌


اینستاگردی


سید علی صالحی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی در جوار حرم رضوی نوشت: در حرم يار وقتي دلت بخواد اقا امام رضا ميطلبه نايب الزياره همه شما دوستان هستم.

اینستاگردی


محمود واعظی وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز شنبه همزمان با سفر ریاست جمهوری خلق چین به تهران و در جریان دیدار با دکتر روحانی ریاست جمهوری ایران، و در راستای تعمیق و تحکیم مناسبات و همکاری‌های مشترک دو کشور، هفده سند و یادداشت تفاهم همکاری بین وزرای دو کشور امضاء شد.

یادداشت تفاهم ارتقاء کمربند اقتصادی جاده ابریشم و ایجاد جاده ابریشم دریایی، مصارف صلح‌آمیز انرژی، معاضدت حقوقی و قضایی دوجانبه، همکاری‌های زیست‌محیطی، تقویت همکاری‌های صنعتی، معدنی و سرمایه‌گذاری فی‌مابین، تامین اعتبار مالی در زمینه حمل و نقل و راه سازی، تحکیم همکاری‌های سرمایه‌گذاری و گسترش همکاری‌های مختلف اجرایی، سرمایه گذاری و انتقال دانش و تکنولوژی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهمترین موضوعاتی بود که اسناد آنها بین وزرای دو کشور در حضور روسای جمهور آنها به امضاء رسیده است.

دکتر روحانی این توافقات حاصله را فصل نوینی در روابط تهران – پکن عنوان کردند که با امضای این یادداشت تفاهم ها آغاز شده است.

اینستاگردی


مهراب قاسم خانی با باخت دو روز پیش تیم ملی امید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پريروز بعد از حذف تيم ملى اميد از مسابقات مقدماتى المپيك اومدم يه پست بذارم در مورد بعضى از آقايون كه چپ و راست كيروش  رو تخريب ميكردن و مسخره اش ميكردن كه تيم ملى رو توى جام جهانى بين چهار تا تيم چهارم كرد، گفتم ولش كن. من كه قرار نيست در هر موردى نظر بدم. الان ديدم يكى از همين آقايون كه اتفاقاً در حذف تيم المپيك نقش داشتن باز هم مصاحبه كردن و باز هم با تمسخر گفتن عباس آقا هم ميتونست تيم ايران رو چهارم كنه توى جام جهانى...  يعنى شما موفق بشيد بهترين تيم اميد بعد از انقلاب رو با بيشترين امكانات سخت افزارى و بالا ترين هزينه بين چهار تا تيم قطر و سوريه و چين دوم كنيد، يك نسل جوان رو كه ميتونستن با صعود به المپيك در دنيا ديده بشن و به ليگ هاى اروپايى برن و بدرخش و تيم ملى آينده ما رو بسازن بسوزونيد، با خوردن سه گل از ژاپن ركورد پر گل ترين شكست تاريخ ايران در مقدماتى هاى المپيك رو بشكنيد.

و تازه توى كارنامه تون قبلاً هم يك بار ديگه تيم المپيك رو در سابق حذف كرده باشيد باز هم روتون ميشه كه كسى رو مسخره كنيد؟ بابا اصلاً من هم كيروشى پور. اصلاً كيروش هم بد، شما كه چنين هنرنمايى هايى كردين ميخواهيد بقيه رو مسخره نكنيد؟

پ.ن اول: تو اين مملكت سابقه نداشته كسى به خاطر اشتباهاتش حتى اگه بزرگ باشن استعفا بده، ولى كاش اقلاً اون دوستانى كه با يك تصميم شخصى و سليقه اى و بدون توجه به نظر ميليون ها ايرانى با مربيگرى كرانچار در تيم اميد مخالفت كردن و آقايون ديگرى رو در راس تيم قرار دادن بدون اين كه نيازى ببينن كه به كسى دليلش رو توضيح بدن يه كم شرمنده اين مردم و اون جوونهاى با استعداد بشن و رسماً از همه عذر خواهى كننپ.ن دوم: عمراً اگه اين كار رو بكننپ. ن سوم: خسته نباشيد ميگم به همه بازيكناى تيم اميد كه تلاششون رو كردن، حتى به تمام كادر فنى كه قطعاً دوست نداشتن حذف بشن. فقط كاش بعضى از دوستان كمى احترام و متانت رو ياد بگيرن.

اینستاگردی

آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام
ممنون از همه كساني كه درپست قبلي و اين مدت به من لطف داشتند و تبريك گفتند كاش مي شد بتونم به محبت تك تكتون پاسخ بدم ...
اميدوارم هميشه خيرخواه همديگه باشيم ..

اینستاگردی


مهدی پاکدل در صفحه اینستاگرام خود نوشت: واقعاً باور كردنى نيست رفتن عزيزى چون يدالله نجفى. كام مان تلخ است از رفتنت مرد بزرگ سينماى ايران. صدابردارى حرفه اى، خوش قلب و مهربان چون پدر از ميان ما رفت. دست خدا به همراهت يدالله نجفى عزيز

اینستاگردی


سپند امیر سلیمانی در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت: هر وقت پژمان ميخواد جدى باشه من از يه جايى كنارش سبز ميشم كه البته دليلش با جنبه بودن پژمانه،عكس از كوروش خان جوان

اینستاگردی

محسن بنگر بازیکن پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یه مجموعه خوب از مدیریت باشگاه بازیکن و‌کادر فنی دور هم جمع شدیم تا اگر لایق باشیم دل ۴۰ میلیون عاشق رو شاد کنیم این تیم با این جونا سالها حرف واسه گفتن داره با کمک هوادارا عزیز red

اینستاگردی



میترا حجار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همكاري ستايش برانگيز گروه گريم با گروه صحنه يا وقتي ميخواهيم مرغ را نكشيم.

پ ن: اين گروه گريم ما اصولن ستايش برانگيزندست خودشون نيست.


اینستاگردی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار