قرارداد ترکمنچای انتقال اوزیل از رئال به آرسنال

افشای جزئیات قرارداد انتقال اوزیل از تیم فوتبال رئال مادرید به آرسنال حاکی از سودجویی خاص مادریدی ها از این انتقال است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان قرارداد انتقال مسوت اوزیل بازیکن تیم ملی آلمان از سانتیاگو برنابئو به تیم  شمال لندنی آرسنال ، از مواردی است که سایت فوتبال لیکس به افشای جزئیات آن پرداخته است.

قرارداد انتقال اوزیل از رئال مادرید به آرسنال در سال 2013، توسط وب سایت فوتبال لیک منتشر شده است که جزئیات جدیدی را فاش می کند.

این وب سایت که در روزهای اخیر انبوهی از اسناد مربوط به نقل و انتقال از گرت بیل گرفته تا آنتونی مارسیال و دیگران را منتشر کرده این بار به سراغ قرارداد اوزیل با آرسنال رفته و مواردی را فاش کرده است.

نکته اول این که آرسنالی ها مبلغ کمتری از آنچه که اعلام کرده اند برای خرید اوزیل پرداخته اند.

آرسنال در واقع 36 میلیون  پوند در سه قسط در طول  دو سال  برای  جذب این بازیساز فاتح جام جهانی پرداخته است – نه  میلیون 42.5 پوندی  که توسط باشگاه گزارش شده  است.

 همچنین توپچی ها باید در طول شش سال اولی که اوزیل در این باشگاه است در هر فصلی که راهی لیگ قهرمانان اروپا می شوند یک میلیون یورو به رئال بپردازند.

 در قرارداد اوزیل بند خرید مجدد نیز گنجانده شده است،این بند به این معنی است که چنان چه آرسنال پیشنهادی از یک تیم اسپانیایی برای اوزیل قبول کند، کهکشانی ها می توانند با پرداخت همان مبلغ پیشنهادی، اوزیل را بار دیگر به خدمت بگیرد.

به عنوان مثال اگر بارسلونا برای جذب اوزیل اقدام کند و پیشنهاد مالی آرسنال را نیز بپذیرد آرسنالی ها باید رئال مادرید را از این موضوع باخبر کنند و 48 ساعت به آنها مهلت بدهند تا مادریدی ها رقم بیشتری یا همان مبلغ پیشنهادی بارسلونا را برای خرید اوزیل بپردازند.
 
علاوه بر این  رئال مادرید در قرارداد اوزیل بندی گنجانده که اگر آرسنال این بازیکن را به قیمت بیش از 50 میلیون یورو به یک تیم اسپانیایی بفروشد باید 33 درصد مبلغ، به سانتیاگو برنابئو برسد.

جزئیات این قرارداد  نشان می دهد که رئال  مادرید بسیار مشتاق است از بازگشت  اوزیل به تیم های لالیگا  بجز رئال جلوگیری کند.
جزئیات این قرارداد نشان می دهد هرگل یا پاس گل اوزیل برای آرسنال 875 هزار پوند هزینه داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوزیل ، رئال ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار