انتشار تصاویری دیده نشده از بشقاب پرنده‌های عجیب بوسیله سیا

آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا تصاویری واضح از اشیای ناشناس پرنده مرتبط با پرونده‌های فوق‌سری منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، از آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) همواره به دلیل پنهان کردن اطلاعات و نتایج تحقیقات درباره زندگی موجودات فرازمینی انتقاد شده است. با این وجود، سیا در اقدامی کم‌سابقه تصاویری آرشیوی از اشیای ناشناس پرنده (یوفو) مرتبط با تحقیقات فوق‌سری این سازمان در سال‌های دهه 1940 و 50 را منتشر کرد.

انتشار تصاویری دیده نشده از بشقاب پرنده‌های عجیب بوسیله سیا

در میان پرونده‌ها و تصاویر منتشر شده بوسیله سیا، عکس‌هایی وجود دارد که بوسیله شخصی به نام «جرج استاک» اهل ایالت نیوجرسی آمریکا در 29 ژوئیه 1952 (8 مرداد 1331) گرفته شده‌اند. به گفته این شخص، زمانی که او و یکی از دوستانش حدود ساعت 4 و نیم بعد از ظهر در حیاط بودند، شیئی عجیب را در آسمان دیدند. او با دیدن این صحنه به سرعت به داخل منزل می‌رود و با آوردن دوربین، 5 عکس از آن گرفت.

او در همین ارتباط گفته بود: این شیئ در فاصله 200 پایی (حدود 70 متری) زمین قرار داشت و بعد به سرعت ناپدید شد. به نظر می‌رسید جنس آن از فلزی به رنگ آبی متمایل به خاکستری بود.

با وجود وضوح تصاویر عکس‌برداری شده بوسیله جرج استاک، در آن زمان توجه چندانی به آن‌ها نشد. در آن سال‌ها سیاست آمریکا بر این بود که اخبار دیده شدن اشیای عجیب در آسمان، چندان رسانه‌ای نشود. به نظر می‌رسید سیا علاقه چندانی به دیدن این اشیا در آسمان آمریکا نداشت.

تصویر منتشر شده بعدی متعلق به بشقاب پرنده‌ای است که در شهر «شفیلد» انگلیس در سال 1962 مشاهده شد. در این تصویر، چندین یوفو به طور همزمان در آسمان دیده می‌شوند. کشف حقیقت درباره این تصویر تا سالها محققان و رسانه‌ها را درگیر خود کرده بود.

انتشار تصاویری دیده نشده از بشقاب پرنده‌های عجیب بوسیله سیا

اما عجیبترین تصویر مربوط به شیئی بزرگ و نورانی است که 20 اکتبر 1960 (29 مهر 1339) در آسمان ایالت «مینه‌سوتای» آمریکا دیده شد. گرچه هرگز ماهیت آن به طور کامل مشخص نشد؛ به گفته کارشناسان، علت نورانی بودن این بشقاب پرنده حرکت آن در میان ابرها برای جلوگیری از دیده شدن از زمین بوده است.

انتشار تصاویری دیده نشده از بشقاب پرنده‌های عجیب بوسیله سیا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار