ابراهیم زاده: ناعدالتی عامل اصلی فساد است

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که ناعدالتی دربخش های مختلف فوتبال عامل فساد است.

منصور ابراهیم زاده سرمربی سابق تیم های ذوب آهن اصفهان ونفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالات شد.

وی در خصوص مسئله فساد که به تازگی توسط مجلس شورای اسلامی مطرح شده است گفت: زمانی که به این مسئله نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم هرجایی امکان این موضوع وجود زیرا نا برابری می‌تواند در هر جایی وجود داشته باشد وقتی بازیکنان در یک زمان خاص مبلغ بسیار بالایی می گیرند و مربیان نیز چنین عمل می‌کنند اما دستمزد داوران در هر بازی پایین است ممکن است اتفاق های غلطی پیش بیاید که به آن فساد می گویند.

وی در ادامه افزود: در هر جای جامعه که ناعدالتی برقرار باشد امکان فساد است اما مسئله مهم تراز اعلام این مسائل راه حل اصلاح آن است.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه و در پاسخ به این سوال که به نظر شما این گونه مسائل در فوتبال فقط اعلام می‌شود یا این که رسیدگی جدی هم صورت می گیرئد چنین پاسخ داد: در مواجهه با چنین مسائلی ما ابتدا شاهد اعلام آن هستیم و پس از آن پیگیری مسائل مطرح شده اگر ما می‌خواهیم ماجرا را اصلاح کنیم و جلوی تکرار آن را بگیریم نباید به آن ها دامن بزنیم و برخورد شدیدی با عاملان آن داشته باشیم چون در آن صورت مسائل خیلی خوب پیش نمی‌رود. ما می‌توانیم مسائل خوب فوتبالمان را ببینیم و با اطلاع رسانی مسائل دیگر را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان با موارد فساد چه در دوران بازیگری و چه دوران در دوران مربیگری رو به رو شده اید یا خیر گفت: شخصا با چنین مسائلی طرف نشده‌ام زیرا هیچ گاه اجازه نداده‌ام که این گونه صحبت‌ها در مقابل من انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار