کرمانشاه؛

تدوین هشت استانداردملی دراستان کرمانشاه

تدوین هشت استانداردملی دراستان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه،مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه ازتدوین هشت استاندارد ملی دراستان کرمانشاه خبر داد.
 
 محمودرضا نیازی گفت: این استانداردها با در نظر گرفتن اولویت برندهای استان انجام شده که از آن جمله تدوین استاندارد ملی نان برنجی، چاقوی کرند، تنبور و گیوه است.

 وی به وجود 70 درصد منابع طبیعی قیر طبیعی کشور در استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم تدوین استاندارد بین‌المللی قیر طبیعی را انجام داده‌ایم که به سازمان بین المللی استاندارد(ISO) فرستاده شده و در صورت تایید آنها قطعا تدوین یک استاندارد بین المللی افتخاری برای استان خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه به تلاش‌ها برای راه‌اندازی اولین پژوهشگاه منطقه‌ای کشور در استان اشاره کرد و افزود: بزودی در صورت تایید وزارت علوم تابلوی این پژوهشگاه نصب شده و پیگیری برای تغییر کاربری ساختمان آن در دستور کار است تا بتوانیم با راه‌اندازی این پژوهشگاه در استان از توان پنج استان غربی کشور برای ارتقاء استاندارد بهره بگیریم.

نیازی از تحت پوشش قرار دادن 400 واحد تولیدی در استان خبر داد و اظهار کرد: 245 مسئول کنترل کیفیت در این واحدها فعالیت دارند و خط تولید واحدها را تحت کنترل دارند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تدوین ، برنامه ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.