تبریز؛

صاحبان صنایع ترابوزان علاقمند به سرمایه گذاری در ارس هستند

سرکنسول ایران در ترابوزان گفت: صاحبان صنایع بزرگ ترابوزان علاقمند به سرمایه گذاری در ارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باغبان کندری در جریان سفری یک روزه به منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس با استقرار در مرزهای شمال غربی ایران و همسایگی با حوزه قفقاز و شرق اروپا ،بستر مناسبی برای توسعه همکاری های اقتصادی موقعیت ویژه برای جذب سرمایه گذاری های بین المللی دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این نشست گفت: ارس در دوران پساتحریم با تعریف فرصت های سرمایه گذاری جدید زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی و افزایش صادرات هرچه بیشتر در این منطقه را ایجاد کرده است.

همچنين محسن خادم عرب باغی ضمن دعوت از سرمایه گذاران ترک جهت بازدید از ارس گفت: ارس به لحاظ وجود زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب سرمایه گذاری، از موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع کشاورزی و گلخانه ای، فراورده های نفتی و دیگر صنایع برخوردار می باشد.

در ادامه این نشست، محورهای همکاری بین منطقه آزاد ارس و سرکنسولگری ترابوزان بررسی شد و  مقرر شد در فرودین ماه هیاتی متشکل از هشت برند مطرح ترابوزان  که علاقمند به سرمایه گذاری در ارس هستند و همچنین اعضای اتاق بازرگانی استان های ترکیه از پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس بازدید کنند.
انتهای پیام/ي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.