هتک حیثیت دوست صمیمی با گرفتن عکس سلفی!

فرمانده انتظامی گنبدكاووس از دستگیری عامل انتشار تصویر غیرواقعی یكی از شهروندان كه در فضای مجازی انتشار داده شده بود، ‌خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمدعلی عسگری" اظهار داشت: در پی دریافت یك فقره پرونده قضائی به پلیس فتا شهرستان، مبنی بر شكایت فردی گواه بر انتشار تصویری غیرواقعی و فتوشاپ شده شخصی وی به همراه مطالب كذب در شبكه‌های اجتماعی مجازی، تحقیقات كارشناسان این پلیس جهت شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.
 
وی ادامه داد: طی بررسی‌های فنی و تخصصی، ماموران این یگان موفق به شناسایی متهم شده و وی جهت انجام تحقیقات تكمیلی به پلیس فتا فراخوانده شد.
 
سرهنگ عسگری افزود: متهم كه از دوستان صمیمی شاكی بود، در ابتدا منكر هرگونه عمل مجرمانه شد اما با قرار گرفتن در برابر مستندات و دلایل متقن ماموران، راهی جز اعتراف برای وی باقی نماند.
 
این مقام انتظامی گفت: متهم در اعترافات خود بیان داشت"چند روز پیش به همراه شاكی و یكی از دوستانمان به كافی‌شاپی در سطح شهر رفتیم و در آنجا عكسی سلفی از خود گرفتیم. من با استفاده از نرم افزار فتوشاپ عکس شاکی را در کنار فرد دیگری گذاشتم و به دلیل سرگرمی و شوخی با وی آن را در شبكه‌های مختلف مجازی پخش كردم و از جرم بودن این كار اطلاعی نداشتم و هم اكنو ن از كار خود پشیمانم".
 
سرهنگ عسگری خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
فرمانده انتظامی گنبدكاووس در پایان ضمن هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب در فضای مجازی که باعث هتک حیثیت افراد می شوند، بیان داشت: مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند که هیچ حرکتی در فضای مجازی از چشمان تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار