شهرکرد؛

پيام تبريك رئيس دانشگاه شهركرد به مناسبت دهه فجر

رئيس دانشگاه شهركرد به مناسبت دهه فجر، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پیام تبریک دكتر شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد به شرح زیر است:

یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.  «۲۴شوری» 

سي‌و‌هفتمين فجر انقلاب اسلامي در حالي فرارسید كه مساعي بي‌نظير ملت ايران در احقاق حقوق هسته‌اي كشور، جهان را مبهوت تدبير مديران نظام نمود.

اين طلوع عرفاني همچون پلي تاريخي ظلمات جور و ستم را به سپيده پيروزي رساند تا كاخ استبداد و ديكتاتوري فرو ريزد و ارزش‌هاي اسلام ناب محمدي (ص) بر جامعه حاكم گردد و موجي از بيداري و خيزش در جهان خلق كند.

فجر انقلاب اسلامي فرصتي براي بازنگري در ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلابي است، تا دريابيم كه با دستاورد حاصل از خون هزاران شهيد چه كرده‌ايم و بار ديگر پيمان ببنديم تا در راه تحقق اهداف والاي رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) با حفظ وحدت، از هيچ كوششي دريغ نكنيم.

فارغ از برجام، در اين برهه زماني كه دولت جمهوري اسلامي ايران با هدايت هوشمندانه مقام معظم رهبري، مقاومت مردم و ابتكار دانشمندان ايراني دست برتر خويش را به جهان نمايش داد، مبارزه با استكبار جهاني در تمام ابعاد ادامه دارد.

اينجانب به‌عنوان عضوي كوچك از ملت عظيم ايران اسلامي سي‌و‌هفتمين فجر شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را ب هرهبر فرزانه انقلاب، امت شهیدپرور ايران و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه جامعه‌ دانشگاهي كشور تبريك و تهنيت گفته و ضمن دعوت از همگان براي حضور شكوهمند در راهپيمايي حماسي 22 بهمن، از پيشگاه حضرت احديت، سعادتمندي و توفيقات روزافزون اين ملت را آرزومندم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.