مشکلات مالی همچنان گریبان‌گیر قوهای سپید

مربی تیم فوتبال می‌گوید: نمی‌توانیم بازیکن خارجی مدنظرمان را جذب کنیم زیرا منابع مالی نداریم.

پایان رأفت مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد بانوان در مقابل استقلال اهواز گفت: متاسفانه بازی خوبی انجام ندادیم و به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم بازی‌هایی که در گذشته انجام می‌دادیم شرایط بهتری داشت ولی در مقابل استقلال اهواز نه بازی خوبی انجام دادیم و نه نتیجه خوبی گرفتیم انتظار ما از تیم‌مان بیشتر است و به امید خدا با توانمندی‌ که بازیکنان دارند بتوانیم در بازی‌های آینده با تمرکز بهتری علم کنیم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

مربی ملوان در مورد نتیجه نگرفتن تیمش در مقابل استقلال اهواز گفت: شناختی از استقلال اهواز نداشتیم و این تیم بسیار جوان با انگیزه بود متاسفانه گل زود هنگامی دریافت کردیم برای جبران گل هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

رافت در پاسخ به این سوال که آیا بعد از تعطیلات تیم به ترکیب دلخواه خود رسیده است یا خیر گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داشتیم و چند بازیکن دیگر هم جذب کردیم اما تا بازیکنان بخواهند در تیم جای بیافتند زمان می‌برد علاوه بر آن به دنبال یک مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله‌مان هم هستیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که هر روز یک بازیکن خارجی مطرح می‌شود آخر کدام بازیکن سوئدی، اوکراینی با برزیلی به ملوان می‌پیوندد اظهار داشت: خودمان هم نمی‌دانیم! بازیکنان خارجی همان ابتدا 30 الی 40 درصد مبلغ قرارداد را می‌خواهند و ما هم متاسفانه منابع مالی لازم را ندادیم و به دنبال این منابع هستیم خوشبختانه چند مهاجم خارجی هم به تمرینات ما آماده‌اند ما منتظر هستیم تا منابع مالی هر چه زودتر فراهم شود.

بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص شرایط روحی حاکم بر تیم پس از پرداختن مقداری از دستمزدهایشان گفت: بیشتر تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند اما برای ما مقداری بیشتر است جا دارد همین جا تشکری داشته باشم از رئیس هیات مدیره که تلاش‌های زیادی انجام داده و منابع خوبی را جذب کرده است امیدوارم تیم هم بتواند با این تلاش‌هایی که صورت گرفته است نتیجه خوبی بگیرد تا هم هیات مدیره روحیه خوبی بگیرد و هم مردم انزلی خوشحال شوند.

مربی تیم فوتبال ملوان در انتها در خصوص کمبودهای ملوان در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم از امکاناتی که داریم بهترین استفاده را ببریم متاسفانه کمبودهایی هم داریم مانند این که زمین‌مان نامناسب است و به دلیل وجود نداشتن کادر پس از بارش یک برف یا باران زمین ما گل می‌شود به هر صورت بازیکنان به نحو احسن تمرین می‌کنند و امیدوارم با ادامه همین روند بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار