پیام همسر اسیر فلسطینی: محمد را از مرگ نجات دهید

اعضای خانواده "محمد القیق،" اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است، اعلام کردند "القیق" قدرت تکلم و شنوایی خود را از دست داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: خانواده "محمد القیق،" اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است، اعلام کرد القیق قدرت تکلم و شنوایی خود را از دست داده است. خانواده محمد القیق تاکید کرد چند ساعت آینده در مسئله زنده ماندن او بسیار مهم است. 

همسر القیق افزود: اعتصاب غذای او در مخالفت با بازداشت غیرقانونی ادامه دارد. ما از جهانیان می خواهیم تا برای نجات او وارد عمل شوند. 

فیحاء شلش همسر محمد القیق به المیادین گفت:«همه فلسطینی ها امروز از محمد القیق حمایت می کنند، اما پیام ما برای افکار عمومی عربی و بین المللی آن است که محمد را از مرگ نجات دهید. حال محمد بسیار خطرناک است و ممکن است هر لحظه خبر جان باختن او را بشنویم.» 

همسر القیق تاکید کرد او پس از مخالفت دادگاه اسرائیل با آزادی اش، وصیت نامه خود را هم نوشته است. 

محمد القیق خبرنگار فلسطینی از شصت و هشت روز پیش در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود در زندان های اسرائیل اعتصاب غذا کرد. پزشکان تاکید کردند حال القیق به شدت وخیم شده است. القیق حاضر به خوردن قرص های تقویتی و ویتامین نشد و بر اعتصاب غذا تا زمان آزاد شدن خود تاکید کرد. 

دهها فلسطینی در کرانه باختری در اعتراض به سکوت جامعه جهانی در برابر بازداشت القیق تظاهرات کردند. 

حلمی الاعرج مدیر مرکز «حریات» فلسطین به المیادین گفت:«دادگاه اسرائیل مانند مقامات اشغالگر در برابر این جنایت مسئول هستند. ما از صلیب سرخ، جامعه جهانی و دبیرکل سازمان ملل می خواهیم تا به مسئولیت قانونی و اخلاقی خود در برابر القیق و همه فلسطینی هایی که به صورت غیرقانونی بازداشت شدند، عمل کنند.» 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار