22 بهمن آخرین فرصت بخشیده شدن جریمه دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت‌: دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه برای بخشیده شدن جریمه‌هایشان تا 22 بهمن فرصت دارند.

مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به مناسبت دهه فجر و برای مراعات حال دانشجویان و دانش آموختگان‌، تمام جریمه‌های دانش آموختگان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان بخشیده می‌شود.

وی افزود: تعداد بدهکاران معوقه صندوق رفاه دانشجویان 465 هزار و 168 نفر و به مبلغ 1620 میلیارد ریال است. با توجه به تصمیمات گرفته شده دانشجویانی که از امروز ( 12 بهمن ) تا 22 بهمن ماه سال جاری بدهکاری‌های خود را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به صورت یک جا پرداخت کنند جرایم آن‌ها بخشیده می‌شود.

یزدان‌مهر تصریح کرد: به موجب این طرح دانش آموختگانی که به این صندوق بدهکار بوده و به علت عدم پرداخت به موقع اقساط، دارای جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند طبق تاریخ اعلام شده، تا 22 بهمن با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان و بازپرداخت یک جای بدهی خود از این بخشودگی استفاده کنند.

یزدان‌مهر خاطر نشان کرد: در طرح بخشودگی 50 درصدی جرایم که در شهریور و مهر سال جاری برگزار شد، حدود 497 هزار نفر شرکت کردند و مبلغ 640 میلیارد ریال از بدهی‌های معوقه و جاری صندوق رفاه دانشجویان وصول شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار