ایلام؛

معرفی افراد برتر رقابت های اسکیت دختران

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه اسکیت در پنج رده سنی خردسالان و نوجوانان مدارس دخترانه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس هیان اسکیت استان ایلام اعلام کرد: این رقابت ها با حضور بیش از 150 اسکیت باز از مدارس دخترانه مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ایلام در ماده 200 متر سرعت در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.

قدرت جمشیدیان اضافه کرد: در پایان این رقابت ها در رده سنی 14 تا 15  سال کیمیا سرخه میری، نگاه میرزایی و پرند عزیزپور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رده سنی 12 تا 13 سال نیز به ترتیب نازنین ملکی، الناز کریمی و ساینا اسکندری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.


رئیس هیات اسکیت ایلام اظهار کرد: هانا نقدی، آیدا اسدی کرد و رعنا علی حسینی هم به ترتیب سه نفر برتر در رده سنی 11 تا 10 سال هستند.
جمشیدیان گفت: در رده سنی 8 تا 9 سال نیز شینا چراغی اول شد و هستی آبیاری و شیلان کرمی به ترتیب عنوان های دوم و سوم و هم چنین در رده سنی 6 تا 7 سال  هم شیلان بخشنده، زهرا یزدانی و باران رحمتیان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی گفت: افراد برتر این مسابقه ها به عنوان نمایندگان برگزیده شهرستان ایلام به رقابت های اسکیت قهرمانی مدارس ابتدایی و متوسطه اول دختران استان ایلام راه یافتند.
 
 
انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: ایلام ، رقابت ، اسکیت ، دختران ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.