با این ترفندها؛

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

شما می توانید با استفاده از این ترفندها از دسترسی کودکان به اسمارت فونتان جلوگیری کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،  همه می دانیم بزرگسالان امروزی تا گوشی در دست شان نباشد، ناهار نمی خورند. البته پدر و مادر ها هم چاره ای ندارند، با این گجت های همه کاره حداقل فرزندان شان ساکت هستند و آن ها هم که در این جامعه به سختی کار و زحمت می کشند می توانند یک نفسی بکشند.
اما خوبی این مخلوقات کوچک این است که تا کوچک باشند عقل شان کامل نیست و بزرگ تر هم که بشوند با منطق می شود با آن ها مواجه شد.

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

با آموزش امروز باید به فکر یک تفریح جایگزین دستگاه های دیجیتالی باشید تا هم سلامت جسمی و هم روحی شان را منعطف کند. فکرش را بکنید، تلفن همراه تان را می دهید دست کودک تان تا با پدر بزرگش صحبت کند، بعد از ۱۰ ثانیه متوجه می شوید که چه جالب، تلفن همراه تان چیزی به اسم Settings هم دارد!

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

روش کار، این است که با یک تلفن همراه اندرویدی، دیگری را Lock یا قفل می کنیم یا این که با استفاده از یک برنامه و یک ترفند خاص تلفن را قفل و مجددا باز می کنیم، اما صفحه نمایش همچنان روشن می ماند. خوبی آن اینجاست که حتی دکمه ها و دکمه یا تاچ Home نیز از کار می افتند. اکنون می توانید به آن ها اجازه دهید ویدئویی را ببینند یا تماس ویدئویی/صوتی را پاسخ بدهند. دیگر نمی توانند بازی کرده و عمر خود را هدر دهند!


Touch Lock – Toddler Lock

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

این برنامه خیلی شیک و مجلسی کنترل صفحه نمایش و دکمه های سخت را از کار می اندازد. پس از اتصال باید برخی دسترسی ها را ممکن کنید. راه اندازی برنامه بسیار آسان بوده و اپ به صورت مرحله به مرحله مراحل کار را به شما نشان می دهد.صفحه نمایش

پس از تنظیم اپ، در نوار افتادنی بالای صفحه یک نوتیفیکیشن مشاهده می کنید. برای قفل کردن تلفن در برنامه ای خاص کافیست آن را لمس کنید. قفل صفحه یک حباب نیمه شفاف کوچک را نمایش می دهد که می توانید با تعیین تعداد ضربه مشخص، با لمس آن مجددا صفحه را باز نمایید.


UnTouch – Baby Touch Blocker

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

این برنامه، جدا از برنامه بالاست. یعنی دیگر حقه و ترفندی برای باز کردن یواشکی تلفن همراه وجود ندارد و خیالتان می تواند کاملا راحت باشد. این اپ در مقایسه با اپ بالا کمی پیشرفته تر است و باز کردن کنترل ها می تواند کمی پیچیده به نظر برسد. می توانید حتی امکان چرخش صفحه و تغییر صدا را نیز قفل کنید.

دیگر لمس صفحه نمایش گوشی تان کار نمی کند + آموزش

این برنامه به شما امکان Force Screen را نیز می دهد که به صفحه نمایش اجازه خاموش شدن را نمی دهد. یک ویژگی به نام Show Visual Touches نیز وجود دارد که گمان نمی کنم فایده چندانی داشته باشد. اپ همچنین ویژگی Tasker Integration را داراست که در صورتی که بدانید چگونه با آن کار کنید، برای مفید خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار