قنبرزاده:

کنار رفتن از لیگ قهرمانان به دلیل یاوه گویی عربستانی ها ارزش دارد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: در شرایط عادی از لیگ قهرمانان آسیا کنار نمی کشیم اما کنار رفتن از این رقابت ها به دلیل یاوه گویی عربستانی ها ارزش دارد.

کنار رفتن از لیگ قهرمانان به دلیل یاوه گویی عربستانی ها ارزش داردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده درباره کارشکنی مسئولان فوتبال عربستان در قبال تیم های ایرانی اظهار کرد: این موضوع به صورت شفاف در روز های اخیر مطرح شده و ما از فدراسیون فوتبال خواهش می کنیم در قبال کارشکنی عربستانی ها منفعل عمل نکند. 

وی افزود: فدراسیون عربستان امور سیاسی را به فوتبال وارد کرده و این مسئله به هیچ وجه برای باشگاه های ایرانی قابل قبول نیست.

به مسئولان فوتبال گفته ایم با تنظیم شکایت نامه ای علیه عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع را از طریق فیفا پیگیری کنند.

قنبرزاده ادامه داد: ‌تیم های ایرانی در شرایط عادی از لیگ قهرمانان آسیا کنار نمی کشند. چرا که این موضوع جریمه های سنگینی را برای فوتبال ما به دنبال دارد.

تحمیل شدن بازی های تیم های ایرانی در کشور های ثالث هدفی است که عربستانی ها دنبال می کنند و به طور حتم این مسئله شرافت ایرانی را زیر سوال می برد.

به هر حال ما در حال حاضر برای حق فوتبال ایران کوتاه نمی آییم اما ارزش دارد که به دلیل یاوه گویی های طرف مقابل از لیگ قهرمانی آسیا کنار بکشیم.

وی درباره جلسه امروز با مسئولان برای تصمیم گیری نهایی و اینکه گفته می شود نظر باشگاه ها با سازمان های فوتبالی متفاوت است بیان کرد: ما هنوز به جلسه وارد نشدیم که بخواهیم موضع متفاوتی داشته باشیم.

به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت هدف ما طرح شکایت است و از مسئولان خواهش می کنیم که موضوع را تا رسیدن تیم های ایرانی به حق واقعی خود پیگیری کنیم.

اگر مسئولان اقدامی انجام ندهند خود باشگاه ها طرح شکایت می کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، سیاسی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار