دستگیری 16سارق چمدان های مسافران فرودگاه امام خمینی(ره)

رئیس پلیس فرودگاه مهرآباد گفت: 16سارق که اقدام به سرقت از چمدان های مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) می کردند ،دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران در خصوص  دستگیری جدید ترین باند سارقان اظهار داشت:کارکنان یکی از شرکت های خدماتی که مسئولیت جابجایی بار مسافران را داشتند به جرم سرقت از چمدان های مسافران دستگیر شدند.

وی افزود: این باند 16نفره به سرقت 400میلیون تومان از بار مسافران اعتراف کردند.

رئیس پلیس فرودگاه مهرآباد در خصوص نحوه کار سارقان بیان کرد: اعضای این باند در زمان انتقال بار از سالن مسافر به هواپیما از خلا استفاده کرده و اقدام به سرقت مدارک، کارت های بانکی طلا و ارز مسافران از چمدان هایشان می‌کردند.

سردار مهری گفت: شهروندان به هیچ وجه کارت بانکی، مدارک و گذرنامه خودرا در چمدان ها قرار ندهند زیرا براساس تعهدات بین المللی شرکت های مسافربری براساس وزن کاهش یافته از بار مسافران اقدام به پرداخت خسارت سرقت می‌کند و باتوجه به اینکه کارت های بانکی و پول دارای وزن کمی است خسارت زیادی به مسافران پرداخت نمی‌شود.

وی در خصوص نحوه دستگیری سارقان این باند افزود: یکی از سارقان اقدام به سرقت مدارک هویتی یکی از مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) کرد و با تغییر کارت بانکی به بانک مراجعه و مبلغ 27 میلیون تومان را از حساب این  مسافر برداشت می‌کند و با مراجعه به یکی از صرافی های فرودگاه قصد خرید ارز را داشت که به وسیله دوربین های مدار بسته فرودگاه مورد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فرودگاه مهرآباد بیان کرد: این باند 16 نفره تاکنون به 50 فقره سرقت به ارزش 400 میلیون تومان اعتراف کرده اند اما براساس شکایت ها این باند تاکنون مبلغ 800 میلیون تومان را از بار مسافران سرقت کرده است.

سردار مهری گفت: این باند در زمینه جعل فعالیت داشت و از کامپیوتر یکی از اعضای این باند مدارکی مبنی بر جعل اسناد به دست آمد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار