سنندج؛

آغاز ساخت کارخانه تولید سیگار سقز

کلنگ آغاز احداث 'کارخانه تولید سیگار' روز پنجشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سقز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه کلنگ زنی این طرح صنعتی گفت: سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای با تشکیل شرکتی مشترک اقدام به ساخت این کارخانه می کنند.

محمد دره وزمی افزود: پیش بینی شده است در این کارخانه 5 میلیارد نخ سیگار در سال تولید شود.

به گفته وی آورده سرمایه گذاران برای ساخت این کارخانه 920 میلیارد ریال است و قرار است با بهره برداری از این واحد 5 برند سیگار با هدف صادرات به خارج از کشور تولید شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: بر اساس وعده سرمایه گذاران پیش بینی شده است این کارخانه در سال 96 به بهره برداری برسد.

وی گفت با بهره برداری از این واحد برای 150 نفر جویای کار، فرصت اشتغال فراهم می شود.

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه 15 بهمن به منظور بهره برداری از چند پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر به استان کردستان سفر کرده است.

نعمت زاده صبح امروز پیش از کلنگ زنی کارخانه سیگار سقز، در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان و همچنین کارخانه تولید سیمان چلچمه سارال شرکت کرد.

آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید لاستیک کردستان و افتتاح و بازدید از کارخانه تولید شمش طلای شرکت زرکوه قروه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کردستان است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.