مشهد؛

بهره‌برداری از دبیرستان شهید ساجدی در روستای مغان کاشمر

امروز دبیرستان شهید ساجدی در روستای مغان کاشمر به دست خیر آن که همسر سردار شهید هاشم ساجدی است با حضور مسوولان آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

شمسی خسروی درگفتگوباخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد گفت: کلنگ افتتاحیه ساخت این دبیرستان دو سال پیش زده شد و اکنون در ایام گرامیداشت 37 امین بهار پیروزی انقلاب با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان برای تحصیل 145 دانش آمومز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره در خط مقدم نبرد علیه دشمنان آماده هستند خاطرنشان کرد: همسر من سردار هاشم ساجدی از شهدای جهاد سازندگی بود همان طور که در روزهای جنگ در کنار ایشان حضور داشتم پس از شهادت نیز سنگر مسجد را رها نکرده و در کنار تربیت فرزندان صالح به امور فرهنگی بسیج در فضای مسجد پرداختم که یک نمونه آن مشارکت در ساخت این دبیرستان در روستای مغان کاشمر است که به همراه 4 خیر دیگر طی دو سال توانستیم پروژه را به سرانجام برسانیم.

خسروی به نمونه از فعالیت‌های فرهنگی که طی سالهای انقلاب در پایگاه بسیج فاطمیه(س) مسجد عماریاسر مشهد اشاره نمود و افزود: امروز بسیجیان در خط مقدم جبهه فرهنگی پشتیبان رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای هستند و قطعا در انتخابات پیش رو نیز موبه مو توصیه‌های مقام معظم رهبری را برای انتخاب اصلح لحاظ خواهند کرد و بدون تردید دشمن داخلی و خارجی را در رسیدن به آرزوی خام شان مثل همیشه ناکام خواهند گذاشت.

همچنین مشاور مدیرکل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگوبا خبرنگار ما ضمن تجلیل ازخیرین مدرسه ساز و بویژه خانواده‌های شاهدی که در عرصه‌های اقتصادی بازوی نظام را تقویت می‌کنند، افزود: دبیرستان شهید ساجدی در روستای مغان کاشمر به مساحت 4 هزارمترمربع با زیربنای220 متر شامل پنج کلاس آموزشی، کتابخانه، نمازخانه و آزمایشگاه است که هم اکنون جهت آموزش 145 دانش آموز از مقطع اول ابتدائی تا دبیرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

شاکری گفت: از سالها پیش دانش آموزان این روستا در فضای کوچکی و قدیمی با امکانات ناچیز تحصیل می‌کردند که با کمک خیرین بزرگواری نظیر همسر سردار شهید هاشم ساجدی امروز آن دبستان کوچک تبدیل به یک فضای آموزشی بزرگ با امکانات بروز شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.