عطایی: باید ناکامی کاله را آسیب‌شناسی کنیم

سرمربی تیم والیبال کاله آمل پس از ناکامی تیمش در رسیدن به مرحله پلی‌آف گفت: باید دلایل ناکامی در لیگ را آسیب شناسی کنیم.

بهروز عطایی پس از قطعی شدن عدم حضور تیم کاله آمل در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ما مانند خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال هزینه زیادی نکرده بود اما با بضاعتی که داشتیم حداقل انتظاری که از تیم خودمان داشتیم این بود که بتوانیم در پایان مرحله مقدماتی در بین تیم‌های چهارم تا هشتم حضور داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی مقصران اصلی ناکامی کاله در این فصل از رقابت‌ها هستند. باید آسیب‌شناسی کنیم تا بتوانیم دلایل این نتایج را با جزییات مورد بررسی قرار دهیم. فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم و بدون شک از عملکرد خودمان رضایت نداریم.

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه گفت: از مجموع بازی‌هایی که کاله در این فصل برگزار کرد شاید تنها در چند بازی توانست نمایش خوبی داشته باشد. ما مهره های خوبی در اختیار داشتیم و شاید می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. آن هم در حالی که همه از تیمی مانند کاله که سابقه درخشانی در لیگ برتر و حتی آسیا دارد انتظار بیشتری داشتند.

عطایی درباره دیدار هقته بیست و یکم تیمش در مشهد و شکست مقابل ثامن الحجج گذشت: بازیکنان من نمایش خوبی در دیدار با ثامن داشتند اما بازیکنان حریف به دلیل انگیزه بالایی که برای تثبیت جایگاهشان در رده چهارم داشتند، توانستند از امتیاز میزبانی هم بهره ببرند و ما را شکست دهند. اما در مجموع از لحاظ فنی نمایش پایاپایی را بین دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی کاله درباره آخرین دیدار این فصل تیمش در لیگ برتر گفت: در هفته پایانی باید در آمل از تیم سایپا پذیرایی کنیم. این بازی برای ما اهمیتی ندارد چون فرصت حضور در پلی آف لیگ را از دست داده‌ایم.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم کاله با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل آینده لیگ حضور خواهد داشت یا خیر ، گفت: این تصمیمات را مدیر باشگاه اتخاذ خواهد کرد و من دقیقا نمی‌دانم مدیران باشگاه کاله چه تصمیمی برای فصل آینده دارند اما می‌دانم که مجموعه کاله حرفه‌ای است و قطعا تصمیمی را خواهند گرفت که به سود ورزش آمل باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار