دونالد ترامپ: دنیا آمریکا را به بازی گرفته!

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دنیا هم اکنون دارد با آمریکا بازی می کند و هیچ کشوری به قدرت آمریکا اعتنا نمی کند.

دونالد ترامپ: دنیا آمریکا را به بازی گرفته!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دنیا هم اکنون دارد با آمریکا بازی می کند و هیچ کشوری به قدرت آمریکا اعتنا نمی کند.

وی افزود: دونالد ترامپ افزود: دنیا هم اکنون دارد با آمریکا بازی می کند و هیچ کشوری به قدرت آمریکا اعتنا نمی کند. برای مثال چین دارد در دریای جنوبی چین، ساخت و ساز می کند و هیچ اهمیتی هم برای آمریکا قائل نیست.

نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا در انتخابات آتی اضافه کرد: عراق دومین ذخایر نفت دنیا را داراست و نفت این کشور بسیار با کیفیت است. وی سپس مدعی شد در سال 2003 نیز گفته است حمله به عراق بی ثباتی این کشور را در پی خواهد داشت. 

وی گفت: به علت توافق با ایران، این کشور توانسته است عراق را به طور کامل در کنترل خود در آورد و خیلی زودتر از اینها باید « نفت عراق را بمباران می کردیم تا بدست داعش نیافتد.»

ترامپ افزود: هر کشوری که به آمریکا پول بدهد باید از آن پشتیبانی و محافظت کند. 

وی با اشاره به حمایت واشنگتن از عربستان سعودی افزود: « عربستان روزی یک میلیارد دلار درآمد نفتی دارد و ما از این کشور حمایت می کنیم اما نمی دانم آمریکا چرا از کره جنوبی حمایت می کند و در عوض چیزی هم نصیبش نمی شود.
منبع: خبرگزاری میزان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار