یاسوج؛

احداث 14 کارخانه تولید آب معدنی درکهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 14 کارخانه تولید آب معدنی در این استان فعال و 14 کارخانه دیگر در دست ساخت است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده افزود: حجم سرمایه گذاری این 14 کارخانه بیش از 540 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این کارخانه ها زمینه اشتغال برای بیش از 414 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.
دیودیده اظهار کرد: سالانه بیش از 470 میلیون لیتر آب معدنی در کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود که با راه اندازی کارخانه های جدید این میزان به دو برابر افزایش می یابد.
وی یکی از ظرفیت های مطلوب کهگیلویه و بویراحمد را فراوانی چشمه های آب معدنی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد از این ظرفیت عظیم و خدادادی در راستای تولید، اشتغالزایی و توسعه استان بهره برد.

دیودیده ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن رتبه دوم در منابع آب های سطحی کشور، می تواند قطب تولید آب معدنی کشور شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این استان با تولید سالانه بیش از هشت میلیارد متر مکعب روان آب می تواند زمینه سرمایه گذاری در بخش آب را فراهم کده است.

این مسئول با بیان اینکه توسعه صادرات آب معدنی کهگیلویه و بویراحمد با تنوع تولید و برندسازی محقق خواهد شد گفت: در این راستا برندسازی، بسته بندی مناسب، تنوع محصولاتی در شکل های مختلف و متناسب با سلیقه مصرف کننده،کیفیت، قیمت، تبلیغات و بازاریابی از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.