شیراز؛

آرزوی برنده شدن بازهم قربانی گرفت

بي توجهی به هشدار پليس در خصوص پيامك های برنده شدن سبب اغفال یکی از شهروندان در شهرستان مرودشت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" در این خصوص گفت: خانمی با مراجعه به پلیس "فتا" شهرستان "مرودشت" مدعی شد؛ روز گذشته فردی با من تماس تلفنی برقرار و اعلام كرد در قرعه کشی برنده شده اید و از من خواست جهت دریافت جایزه به پای دستگاه عابر بانک بروم.

سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: این خانم بدون این که در این خصوص اطلاعات لازم را داشته باشد به پای دستگاه عابر بانک می رود و عملیاتی را که تماس گیرنده از وی درخواست كرده را انجام می دهد.

وی افزود: تماس گیرنده از این طریق مبلغ 10 میلیون و990 هزار ریال از حساب این خانم برداشت می كند که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و پرونده در پلیس "فتا" تحت رسیدگی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست كرد: به پیامک هایی که حاوی برنده شدن شما در مسابقه قرعه کشی می باشد اعتماد نکرده و جهت دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک مراجعه نكنند.

سرهنگ "القاصی مهر" همچنین توصیه كرد: مراقب پیامک های کلاهبرداری بوده و به خاطر داشته باشند جهت انتقال وجه به حساب کارت بانکی، نیازی به حضور خود فرد پای دستگاه عابر بانک نمی باشد و جهت دریافت وجه تنها دادن شماره حساب و یا شماره کارت به فرد واریز کننده کفایت می کند و نیازی به دادن رمز اول و دوم،CVV2، تاریخ انقضا و ... نیست.

lفرمانده انتظامي شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست كرد: به پیامک هایی که حاوی برنده شدن شما در مسابقه قرعه کشی می باشد اعتماد نکرده و جهت دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک مراجعه نكنند.

سرهنگ القاصي مهر همچنين توصيه كرد: مراقب پیامک های کلاهبرداری بوده و به خاطر داشته باشند جهت انتقال وجه به حساب کارت بانکی، نیازی به حضور خود فرد پای دستگاه عابر بانک نمی باشد و جهت دريافت وجه تنها دادن شماره حساب و يا شماره کارت به فرد واريز کننده کفايت مي کند و نيازي به دادن رمز اول و دوم،CVV2، تاريخ انقضا و ... نيست.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پیامک ، خالی ، حساب ، اغفال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.