مشهد؛

واکنش تند وزیر بهداشت، در نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان قائم(عج) مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب از بیمارستان قائم(عج) مشهد دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب از بخش های مختلف بیمارستان قائم(عج) دیدن کرد اما رضایت چندانی از نحوه ی رسیدگی به بیماران اورژانسی نداشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با برخی بیماران این بیمارستان گفتگو کرد و در جریان نحوه ی ارایه ی خدمات به آنان قرار گرفت.

سید حسن قاضی زاده هاشمی خطاب به رییس بیمارستان قائم(عج) گفت: اگر در این جا مشکل نداشتن کمبود تخت بیمارستانی است، حداقل پرستاران می توانند هر یک ساعت از بیماران سر بزنند.


وی ادامه داد: این بیمارستان کمبود پرستار باتجربه هم دارد، چرا که در این ساعت شب حتی پزشک نورولوژیست هم حضور ندارد.

یکی از همراهان بیماری خطاب به هاشمی گفت: پدر من از دیروز که سکته کرده است و به این جا آوردیم حتی یک پرستار باتجربه و پزشک در راهروی این جا از او مراقبت نکرده است. خواهش می کنم مشکلاتمان را حل کنید.

هاشمی، مقصر تمام این مشکلات را رییس بیمارستان دانست و از او برای نحوه ی ارایه ی خدمات انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: این نحوه ارایه ی خدمات در بیمارستان قائم(عج) مشهد درست نیست، شما انقلابی هستید. فکر کنید شاید مادر خودتان این جا بستری شود، آیا نیاز به یک پزشک متخصص نیست.


در این دیدار بسیاری از همراهان بیماران خواستار رسیدگی به مشکلات شدند و وزیر بهداشت دستور و وعده ی هرچه سریع تر حل مشکلات آنان داد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.