توحید لو:

مدال‌ها به تیراندازی رسید که تجربه فینال هم نداشتند

دبیر کمیته مسابقات تیراندازی گفت:در فینال مسابقات آزاد سلاح‌های بادی تیراندازی روی سکو رفتند که تاکنون تجربه حضور در مرحله پایانی نداشتند.

مدال‌ها به تیراندازی رسید که تجربه فینال هم نداشتندمعصومه توحید لو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری آخرین مرحله مسابقات‌ازاد سلاح های بادی کشور تصریح کرد: مسابقات آزاد سلاح‌های بادی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود که فینالیست‌های هر دوره به مرحله نهایی راه می یافتند در چند مرحله برگزاری مسابقات حدود 300 ورزشکار  شرکت کرده بودند.
 
وی افزود:این رقابتها در دو مرحله تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد که در مرحله فینال 250 تیرانداز حضور داشتند و ملی پوشان تیراندازی هم در این مسابقات شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: این رقابتها هر سال با حضور بهترین ورزشکاران کشور برگزار می شود و با توجه به تجربیات مسابقات سالهای گذشته انتظار می رفت تیراندازان با کیفیت بهتری در این رقابتها شرکت کنند.
 
دبیر کمیته مسابقات تیراندازی افزود: رقابت‌های امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشت و رکوردهایی که به ثبت رسید نشان دهنده تمرینات خوب تیراندازان بود.
 
توحیدلو گفت:شرکت کننده‌ها با پشتوانه تمرینی در این مسابقات شرکت کردند حتی برخی تیراندازان برای اولین بار تجربه حضور در این مسابقات را داشتند اما رکوردهای بسیار خوبی زدند.
 
وی افزود:در مسابقات امسال تیراندازانی روی سکو قرار گرفتند که تجربه فینال نداشتند و حضور اولشان را تجربه می کردند که حضور چنین تیراندازانی نوید دهنده برگزاری مسابقات با سطح بالاتر در سالهای آینده است.
 
وی افزود:‌این مسابقات فرصتی استثنایی برای شناخت استعدادهای جدید در تیراندازی بود که اگر پشتوانه سازی شود به طور قطع آینده روشنی در انتظار تیراندازان خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار