خمجانی: دو تیم به لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر صعود کردند

رئیس انجمن بسکتبال با ولیچر گفت: وضعیت دو تیم صعود کننده به لیگ دسته یک باشگاهی کشور بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته دو مشخص شد.

خمجانی: دو تیم به لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر صعود کردندخمجانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:لیگ دسته دو بسکتبال  با ولیچر با قهرمانی تیم ایثار ماهان تندیس قم به پایان رسید و این تیم همراه با شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک باشگاهی کشور صعود کردند.
 
وی افزود: مرحله فینال لیگ دسته یک و نیز لیگ برتر بسکتبال با ولیچر در اسفند ماه برگزار می شود و وضعیت نهایی تیم‌های باشگاهی مشخص می شود و در حال حاضر مرحله پلی آف بین تیم های شهرداری آمل با آلومینیوم هرمزگان و شهرداری ارک با مخابرات اصفهان برگزار شد و دیدار برگشت این تیم‌ها تا اسفند ماه برگزار می‌شود.
 
خمجانی ادامه داد: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به همراهی نمایندگان و مدیران استان قم نکته مثبت مراسم اهدای مدال در فینال لیگزدسته دو بود و پس از پایان مراسم،‌ورزشکاران توانستند در مورد مشکلات و کمبودهای این رشته با مسئولان صحبت کنندواین موضوع قوت قبلی برای آنها شد.
 
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت:اردوهای آمادگی تیم ملی پس از پایان لیگ های باشگاهی با حضور کادر فنی جدید از اسفند کاه امسال آغاز می شود و بازیکنانی که در لیگ عملکرد بهتری داشتند همراه با لژیونرها و سایر بسکتبالیست ها به تمرینات می پردازند.25 نفر دعوت شده به تیم ملی از فروردین ماه تا زمان اعزام به ریو 5 الی 6 اردوی فشرده را برگزار خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خمجانی ، بسکتبال ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار