مشهد؛

شیرین سازی زندگی با نشست های سبک زندگی اسلامی

شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی با هدف ایجاد نشاط اسلامی در خانواده ها نسبت به برگزاری نشست های شیرین سازی زندگی اقدام می کند.

شیرین سازی زندگی با نشست های سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از برگزاری سلسله نشست های «طرح سبک زندگی اسلامی و شیرین سازی زندگی» در راستای ایجاد نشاط اسلامی در خانواده از ٢٤تا ٢٦ بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح از جمله طرح‌های مصوب شورای فرهنگ عمومی کشور است که با حضور مبتکر و مجری این طرح، حجت‌الاسلام امرالله گیوی نهاوندی برگزار می‌شود.

محمد کاظم دبیری افزود: حجت‌الاسلام گیوی نهاوندی مدرس کارگاه‌های آسیب‌شناسی طلاق و سبک زندگی اسلامی است که این دوره‌ها را به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: اولین نشست این همایش در شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور کارکنان این اداره کل برگزار می‌شود.

جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، فعالان فرهنگی، موسسات فرهنگی و آموزشی و عموم مردم از دیگر میزبان این نشست ها می باشند.

دبیری همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی "چهره به چهره" با حضور معلمان و کارکنان آموزش و پرورش نواحی مشهد در روز شنبه ٢٤ بهمن ماه در ساعت ١٥ خبر داد.

وی افزود: این همایش به‌منظور تقویت بنیان خانواده مبتنی بر ارزش‌های دینی و رسیدن به سبک زندگی اسلامی و ایجاد نشاط در خانواده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
ایول