بلک‌بری 200 نفر از کارمندان خود را اخراج کرد

شرکت کانادایی تولید‌کننده تلفن همراه، تعدادی از کارمندان خود را در کانادا و آمریکا اخراج کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وب‌سایت «جی اس ام آرنا،» شرکت «بلک بری» حدود 200 نفر از کارمندان خود را در شعبه‌های «واترلو» در اُنتاریوی کانادا و «سان‌رایز» در فلوریدای آمریکا اخراج کرد. این شرکت هنوز اعلام نکرده تمرکز این اخراج‌ها بیشتر بر کارمندان کدام بخش‌ها بوده است؛ اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که کارمندان بخش‌ سخت‌افزار بیشترین هدف این اخراج‌ها بوده‌اند.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که تنها یک ماه از اظهارات «جان چن،» مدیر عامل بلک‌بری، مبنی بر بی‌عیب بودن سیستم عامل این شرکت می‌گذرد. جان چن این اظهارات را زمانی بیان کرد که پیش از آن اعلام شده بود بلک‌بری در نظر دارد به طور کلی سیستم عامل تلفن‌های همراه خود را به سیستم عامل «اندروید» تغییر دهد.

این اخراج‌ها بخشی از برنامه چالشی این شرکت در تجدید نظر در خصوص سیاست پیشین خود است که با توجه به آخرین گزارش‌ مالی از دسامبر (31 روز منتهی به 10 دی) سال گذشته میلادی تا کنون درست به نظر می‌رسد. براساس این گزارش، کل بدهی‌ این شرکت 15 میلیون دلار است که از آنچه که تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند 4.5 برابر کمتر است.

«بلک بری» یک شرکت کانادایی تولید کننده تلفن همراه هوشمند است. در سال 2014، این شرکت حدود 7000 نفر کارمند از نقاط مختلف جهان در استخدام خود داشت که نیمی از آنها در کانادا مشغول به کار بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار