پزشکی که خانه‌اش را برای نگهداری از حیوانات فروخت + تصاویر

وِنگ ژیائوپینگ که سابقاً در چین پزشک شناخته‌شده‌ای بود، اکنون دوران بازنشستگی‌اش را به نگهداری از حیوانات بی‌سرپناه سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، وِنگ ژیائوپینگ که سابقاً در چین پزشک شناخته‌شده‌ای بود، اکنون دوران بازنشستگی‌اش را به نگهداری از حیوانات بی‌سرپناه سپری می‌کند. او بلافاصله پس از بازنشستگی دو مِلک خود را که تقریباً 300000 دلار قیمت داشتند، فروخت و تصمیم گرفت تمام آن مبلغ را برای هدف جدیدش صرف کند.

پزشکی که خانه‌اش را برای نگهداری از حیوانات فروخت

ونگ با پولی که به دست آورده بود به دهکده‌ای کوهستانی به نام «تایپینگکیائو»، واقع در شهر هوژو نقل‌مکان کرد تا برای سگ‌ها و گربه‌هایی که دیگرکسی آن‌ها را نمی‌خواهد یک پناهگاه بسازد. طی 8 سال گذشته او از صدها حیوان نگهداری کرده است.

پزشکی که خانه‌اش را برای نگهداری از حیوانات فروخت

به‌علاوه ونگ دو دستیار استخدام کرده است و ماهانه 7000 یوآن به آن‌ها پرداخت می‌کند. این حیوانات کوچک برای یک وعده‌غذایی‌شان 12 سطل برنج و درمجموع روزی 50 کیلوگرم برنج مصرف می‌کنند. به گفته خانم ونگ هزینه‌ی ماهیانه غذایشان 7000 یوآن می‌شود و به لطف داوطلبین و افراد نیکوکار توانسته است تا به امروز آن‌ها را سرپا نگه دارد. او اجاره‌ی 30 سال آینده‌ی زمینی را که این پناهگاه در آن ساخته‌شده پرداخت کرده است و تنها نگرانی‌اش درباره‌ی آینده این حیوانات بعد از رفتن خودش است.

پزشکی که خانه‌اش را برای نگهداری از حیوانات فروخت

ونگ ژیائوپینگِ 62 ساله تنها یکی از صدها فعال اجتماعی چینی است که زندگی‌اش را به معنای واقعی صرف رفاه حیوانات کرده است.

پزشکی که خانه‌اش را برای نگهداری از حیوانات فروخت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار