آقا محمدی:

دولت در عقد قراردادها مراقب شرکت‌های بدعهد زمان تحریم باشد

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت با کشورهایی قرارداد ببندد که در تحریم همراه ما بوده‌اند و این کشورها در اولویت قراردادها باشند.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم ‌آباد در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اگر برقراری روابط اقتصادی ر دوران پساتحریم با هدف چرخش اقتصادی و ایجاد سرمایه‌گذاری صورت گیرد، مثبت خواهد بود، گفت: اگر در فضای ایجاد شده دولت به جای استفاده از موقعیت و افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی به اموال آزادشده متکی شود، این کار نادرستی است.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه دولت باید تولیدات داخلی را با استفاده از توانمندی‌های داخل کشور افزایش دهد، اضافه کرد: دولت باید با کشورهایی قرارداد ببندد که در دوران تحریم همراه کشورمان بوده‌اند و اگر نیاز به کالاهایی داشتیم که این کشورها فاقد آن بودند، در آن زمان باید سراغ سایر کشورها برویم.

وی در پایان اظهار داشت: در قراردادهایی که با کشورهای خارجی بسته می‌شود، اولویت باید وارد کردن علم و تکنولوژی به داخل کشور باشد و هدف از سرمایه‌گذاری‌ها در درجه اول باید حمایت از صنعت داخلی، تولیدات داخلی و صادرات به سایر کشورها باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار