تامین 10 درصد نیازهای پایتخت با ورود تاکسی‌های هیبریدی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با ورود 10 هزار تاکسی هیبریدی به شهر تهران، تنها 10 درصد از نیازمندی های شهر تامین خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارن جوان؛ با اشاره به تردد 80 هزار تاکسی در سطح شهر تهران اظهار داشت: با ورود 10 هزار تاکسی هیبریدی به شهر تهران، تنها 10 درصد از نیازمندی های شهر تامین خواهد شد.

وی به افتتاح 50 دستگاه خودرو هیبریدی با قیمت بین 180 تا 200 میلیون در سازمان تاکسیرانی شهر تهران اشاره کرد و افزود: تردد این خودروها در جهت رسیدن به هوای پاک شهر و صنعت حمل و نقل تهران، تاثیرگذار خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر قولی که یک شرکت تاکسی برای ورود 10 هزار دستگاه خودروی هیبریدی به شورای شهر داده است، تصریح کرد: از افراد سرمایه گذار در بخش خصوصی برای ورود خودروهای هیبریدی بیشتر به سطح شهر، استقبال می کنیم.

قناعتی با اشاره به مجوز تاسیس شرکت تاکسیرانی افزود: هر فردی که در این عرصه ورود و حداقل 3 تا 4 هزار دستگاه خودروی هیبریدی وارد شهر کند، می تواند مجوز تاسیس شرکت تاکسیرانی را اخذ کند.

وی با بیان اینکه 50دستگاه خودروی هیبریدی معادل یک تاکسی معمولی آلایندگی دارد، تاکید کرد: اگر در سطح شهر 70 هزار خودروی هیبریدی تنها در حوزه تاکسیرانی داشته باشیم، هوای تهران تلطیف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار