اردبیل؛

برگزاری بیش از 3 هزار نمایشگاه مدرسه انقلاب در کشور

معاون امور مجلس دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری بیش از 3 هزار نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حسن سید ابراهیمی در مراسم افتتاح نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در بیش از 200 دبیرستان استان اردبیل گفت: در سراسر کشور و همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 3 هزار و 500 نمایشگاه مدرسه انقلاب با رویکرد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال آن به نسل آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تبیین و روشن‌گری تاریخ انقلاب اسلامی و انتقال این مفاهیم برای نسل آینده است اتحادیه انجمن‌های اسلامی تصمیم گرفته تا این نمایشگاه را برپا کند.

معاون امور مجلس دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه همه ساله نمایشگاه مدرسه انقلاب در سراسر کشور به همت خود دانش‌‌آموزان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز به میمنت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نمایشگاه در 3 هزار و 500 دبیرستان کشور برگزار می‌شود که در استان‌های مختلف بخشی از این نمایشگاه‌ها برپا شده است.

سید ابراهیمی یکی از بخش‌های مهم و اساسی این نمایشگاه را آشنا کردن دانش‌آموزان با کارنامه سیاه و تاریک رژیم منحوس پهلوی اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه سن دانش‌آموزان اقتضا نمی‌کند که دوران طلایی پیروزی انقلاب اسلامی را درک کنند ما تصمیم گرفتیم در قالب این نمایشگاه‌ها نسل سوم و چهارم انقلاب را بیشتر با علل و عوامل پیروزی انقلاب و قیام عظیم ملت ایران آشنا کنیم تا زمینه‌ای فراهم آید که بهتر و شایسته بتوان موفقیت‌های نظام اسلامی را در قیاس با دوران تاریک نظام پهلوی به خوبی در قالب این نمایشگاه‌ها به معرض دید گذاشت.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها سعی شده است در غرفه‌های مختلف روشن‌گری‌ها و بیان بسیاری از واقعیت‌ها را شاهد و ناظر باشیم که بخشی از این نمایشگاه مربوط به غرفه استکبارستیزی است تا دانش‌آموزان برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و صیانت از نظام با توطئه‌ها و شیطنت‌های بدخواهان انقلاب آشنا شده و هرگز اجازه ندهند تا حریم انقلاب اسلامی آلوده به چنین حیله‌گری‌هایی باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.