ایلام؛

معرفی مدیر کل جدید گمرکات استان ایلام

در حکمی از سوی رئیس کل گمرک ایران، محسن مصطفایی مدیر کل جدید گمرکات استان ایلام معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازایلام؛  باحضور معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید گمرکات استان ایلام برگزار شد.

در این آیین با قدردانی از تلاش های خلیل حیدری مدیرکل سابق  گمرکات استان ایلام، محسن مصطفایی بعنوان مدیرکل جدید گمرکات این استان معرفی شد.

معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران در این آئین با بیان اینکه  مرز مهران از مرزهای امن کشور است که باید به عنوان یک فرصت در جهت توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی از آن بهره برد افزود: گمرکات مهران از نظر میزان صادرات نسبت به سایر مرزهای کشور در رتبه های آخر قرار دارد و این به جهت صدور کالاهایی است که دارای ارزش افزوده کمتری هستند.

علیرضا مقدسی  با بیان اینکه مصالح ساختمانی و مواد غذایی اصلی ترین کالاهای صادراتی از مرز مهران هستند، بر لزوم تغییر رویه و حرکت به سمت صادرات کالاهایی با ارزش افزوده بالاتر از این مرز بین المللی تاکید کرد.

محسن مصطفایی پیشتر مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بود ضمن اینکه خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان ایلام نیز در حکمی از سوی رئیس کل گمرک ایران به عنوان مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه معرفی شد. 

انتهای پیام/پ
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.