رنكينگ ليگ جهانی فرانسه؛

احمدی در صدر جدول وزن منهای 67 كیلوگرم+عکس

پس از حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی در سال 2016، رنكینگ كاراته كاها اعلام شد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در تازه ترین رنكینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی و پس از برگزاری نخستین مرحله لیگ جهانی سال 2016 كه چندی پیش به میزبانی پاریس فرانسه برگزار شد، سعید احمدی كه موفق شد مدال طلای لیگ جهانی را بر گردن بیاویزد با كسب 660 امتیاز در مكان نخست جدول رده بندی وزن 67-كیلوگرم ایستاد.



پس از احمدی ماروین گارین فرانسوی، بوراك اوگور تركیه ای و هیروتو شینوهارا از ژاپن به ترتیب در مكانهای دوم تا سوم مشترك قرار گرفتند.

در این وزن هامون درفشی پور هم با كسب 60 امتیاز در مكان شصتم قرار گرفت.
 
در وزن 84-كیلوگرم هم ریتارو آراگای ژاپنی در صدر قرار دارد و پس از وی ذبیح اله پورشیب كه مدال نقره لیگ جهانی را بدست آورد با كسب 500 امتیاز در رده دوم است. جرجیوس زانوس یونانی هم در مكان سوم جای گرفته است.

همچنین ابراهیم حسن بیگی با 60 امتیاز در مكان بیست و دوم و هادی صفیه با 20 امتیاز در مكان چهل و سوم این جدول قرار دارند.
 
در وزن 60-كیلوگرم امیر مهدی با 140 امتیاز در مكان نهم جای گرفته است.

در این وزن ایهور اونیچ اوكراینی، فضلعلی اف آذربایجانی، آنجلو كریسچننزو ایتالیایی و عماد الملكی عربستانی در مكانهای اول تا سوم مشترك قرار دارند.
 
در وزن 75-كیلوگرم، بهمن عسگری و امیر حسین كلهری با 60 امتیاز در رتبه 29 هستند.

در این وزن توماس اسكات آمریكایی اول است، لوئیجی بوسا ایتالیایی در مكان دوم قرار گرفته، ردا مسودی از مراكش و لوگان داكوستا از فرانسه سوم مشترك هستند.
 
در وزن 84+كیلوگرم هم سجد گنج زاده با 100 امتیاز در رتبه سیزدهم جای دارد.

در این وزن انیس اركان تركیه ای در مكان نخست قرار گرفته، شاهین آتاموف آذربایجانی دوم است، سلیم بندیاب و لونی بولیسنان فرانسوی مشتركاً در رده سوم ایستاده اند.
 
بنابراین گزارش در بخش بانوان، حمیده عباسعلی كاراته كا سنگین وزن كشورمان در وزن 68+كیلوگرم كه مدال برنز لیگ جهانی فرانسه را از آن خود كرد با 340 امتیاز در مكان سوم جدول رده بندی این وزن قرار دارد.

آنه لائور فلورین از فرانسه اول، آوچا موسسم از تركیه در مكان دوم و ناجه ابراهیم فرانسوی به همراه عباسعلی در رده سوم این وزن قرار گرفته است.
 
در وزن 55-كیلوگرم هم طراوت خاكسار با 260 امتیاز در مكان پنجم و زهره برزگر با 140 امتیاز در مكان هفتم جدول رده بندی این وزن جای دارند.

در این وزن كریستین فرر اسپانیایی اول است، آنژلیا ترلیوگو از اوكراین در جای دوم قرار دارد و سامی موآ فرانسوی در مكان سوم ایستاده.
 
در كاتای انفرادی بانوان هم فاطمه صادقی با 120 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

زكیه رحمانی دیگر كاتاروی كشورمان هم با 60 امتیاز در رتبه 26 جای دارد.

در این بخش شیمزو یكو ژاپنی اول است، امیری ایواموتو دیگر كاتاروی ژاپنی در مكان دوم جای دارد، ساكورا كوكومای از امریكا و سارا باتالیا از ایتالیا سوم مشترك هشتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار