پروژه شهربازی قدس با 500 میلیارد ريال اعتبار افتتاح می شود

شهردار قدس گفت: توسعه و تقویت زیر ساخت های تفریحی و رفاهی در شهر قدس ازاولویت هایی است که با جذب و مشارکت بخش خصوصی محقق خواهدشد.

محمد صارق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جمعیت انبوه این منطقه اظهار کرد: ساخت و ساز های غیر قانونی در طول سالهای گذشته سرانه های شهری این منطقه را به شدت تحت شعاع قرار داده است.

وی افزود: منکر زحمات مدیریت های شهری پیشین در این منطقه نیستیم اما شرایط فعلی قدس میراث و زاییده کاستی ها و کم توجهی هایی است که امروز بستر ساز وضعیتی بغرنج در این ناحیه شده است.

شهردار قدس گفت:کمبود سرانه ها و محدودیت های قابل توجهی که در تملک اراضی ایجاد شده پیگیری و اجرای پروژه ها را با دشواری های خاص به خود همراه ساخته است.

کولیوند عنوان کرد: با این وجود درنظر داریم با تنظیم و تدوین برنامه اصولی نسبت به توسعه امکانات رفاهی امکانات لازم را در حد توان عملیاتی کنیم.

شهردار قدس گفت: احداث شهربازی از نمونه پروژه های عظیمی به شمار می‌رود که در صدد هستیم با مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری های عمومی نسبت به ساخت و احداث آن اقدام کنیم.

وی افزود: برآورد ارتباطی این طرح حدود 500 میلیارد ريال تخمین زده شده که در صورت بهره برداری می‌تواند در افزایش درآمدهای شهری از طریق جذب گردشگران مشتاق به دریافت خدمات اینچنینی مثمر ثمر واقع شود.

کولیوند یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت 3 هکتار احداث خواهد شد و امیدواریم با تسریع در عملیات احداث و بهره‌برداری از آن موفقیت دیگری برای نشاط افزایی مضاعف شهر قدس حاصل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار