شعار یک صدای تبریزی ها در برف و تگرگ علیه عباسی و ژنرال

در بسیاری از دقایق هواداران تبریزی علیه مدیرعامل و سرمربی تیمشان شعار می دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی درحالی بازی با پدیده را در تبریز واگذار کرد که نیاز مبرم به برد و کسب سه امتیاز این بازی داشت، چرا که می توانست با برد در این بازی دست کم چند پله ای صعود کند اما این بازی خانگی را واگذار و باز هم هواداران را در حسرت برد قرار داد.
خلاصه اینکه بعد از رفتن تونی به هیچ وجه این تیم رنگ آرامش و برد را ندید.

البته صبر هواداران تبریز هم در بارش برف و تگرگ حسابی لبریز شد و تا می توانستند شعار دادند که در این میان سعید عباسی و حتی خود امیر قلعه نویی بی نصیب نماندند.

باید گفت این تراکتوری که برای آسیا آماده می شود نمی تواند چندان قدرتمند باشد زیرا برای بازی با باشگاه های آسیا نشده است وباید فکری به حال این تیم کرد . تیمی که نماینده فوتبال کشورمان است باید از هرحیث آماده باشد اما تراکتورامیر بیمار است. 

باید دید تراکتور می تواند از این روزهای تلخ و ناکامی به سلامت عبور کند یا بازهم شاهد روزهای تاریک تیم خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
تعویضهای اشتباه.تاکتیک بزن زیرش از اول بازی.به چی تراکتور بنازیم.نه زیبا بازی میکنن نه نتیجه میگیرن بلد نبودن 5تا پاس به هم بدن کلا از دفاع به جلو سانتر میکردن و تمام انتظار هم دارن تشویق بشن رفته یه دروازه بان بازنشسته رو آورده تیم و یا مهاجمی که تو تیمش نیمکت نشین بود معلومه دیگه از این قرارداد یه چیزایی هم به دست این آقا میاد که این کارارو میکنه...
آخرین اخبار