مظلومی :شانس آوردیم نباختیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت :دیدار با استقلال اهواز روز خوب استقلال نبود و شانس آوردیم که شکست نخوردیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اهواز گفت: بازی بسیار سختی بود. لازم است به حریف به دلیل این بازی خوب تبریک گفته و  از هواداران خود نیز عذرخواهی کنم چون روز خوب ما نبود.

وی افزود:در واقع ما شانس آوردیم که یک امتیاز را گرفتیم و شاید می توانستیم ببازیم. زمانی که بازیکنانم  احساس کردند بازی را می برند حریف حملات خوبی را طراحی کرد. آن ها جسورانه  مقابل ما بازی کردند و خیلی خوب دویدند. البته عصبانیت بازیکنانم سبب شد روز خوبی نداشته باشیم.

وی ادامه داد : در طول هفته به بازیکنانم هشدار داده بودم که فکر نکنند کار آسانی پیش روی خود دارند. همین اتفاق هم رخ داد. 

سرمربی استقلال در رابطه با این بحث که هیئت مدیره به دلیل نارضایتی از کادر فنی در ترکیب استقلال دست می برد بیان کرد: چنین چیزی شایعه است. و من به هیچ فردی جز دستیارانم اجازه دحالت در امور فنی را نمی دهم.

مظلومی درباره کسب 6 امتیاز در 4 بازی اخیر استقلال و این که آیا با این شرایط شانسی برای قهرمانی این تیم متصور است اظهار داشت:  از قهرمانی ناامید نیستیم و به طور حتم روند نتیجه گیری فعلی را  قطع می کنیم. شک نکنید که استقلال به روزهای خوب خود باز می گردد.

سرمربی استقلال درباره  نبودن آرش برهانی در لیست 18 نفره استقلال در دومین هفته متوالی گفت:  امروز به جوانانی چون برزای و رمضانی فرصت دادیم. آرش بازیکن  بزرگی است ولی امروز نیاز نبود بازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار