استقلال تهران 1 - استقلال اهواز 1

بازیکنان و مربیان پس از پایان بازی چه گفتند؟

دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز با تساوی یک بر یک پایان یافت. صحبت های بازیکنان را پس از انجام این دیدار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز با تساوی یک بر یک پایان یافت. صحبت های بازیکنان را پس از انجام این دیدار را بخوانید.

طالب لو :بازیکنان استقلال برای پیروزی تلاش نکردند

وحید طالب لو درباره بازی استقلال مقابل هم نام اهوازی بیان کرد:در ابتدا از هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشته و سایر هواداران استقلال عذر خواهی می کنم.متاسفانه برای پیروزی در این دیدار به اندازه کافی نبود.باید به بازیکنان حریف نیز به دلیل این بازی خوب تبریک گویم.

وی درباره صحنه مشکوک به گل این دیدار بیان کرد:صادقانه می گویم از این که توپ خط دروازه را رد کرد یا خیر اطلاعی ندارم .در باره آن صحنه هر چه کارشناسان بگویند می پذیرم. اگر هم توپ وارد دروازه استقلال شده باشد بازیکنان حریف همان گونه که در بازی با سیاه جامگان توپ از روی خط رد نشد و به اشتباه گل اعلام شد و ما آن را قبول کردیم به تصمیم داور احترام گذارند.

طالب لو در مورد کیفیت فنی استقلال اهواز اظهار کرد:تیم های در خطر سقوط انتحاری بازی می کنند .استقلال برای قهرمانی باید تلاش و انگیزه بیشتری داشته باشد.

کلاه کج :جوانان استقلال اهواز حرفه ای شده اند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت :بازیکنان جوان استقلال اهواز در نیم فصل دوم حرفه ای شده اند و این امر ما را به نتیجه گیری امیدوار می کند.

عادل کلاه کج پس از پایان دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز بیان کرد: در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم و اگر تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم سه امتیاز را به دست آورده و با دست پر تهران را ترک کنیم.

وی افزود: در نیم فصل نخست به دیل جوانی تجربه لازم برای نتیجه گیری در لیگ برتر را نداشتیم اما این جوان ها در حال حاضر تا حدودی حرفه ای عمل کرده و در 2 دیدار گذشته خود مقابل ملوان و استقلال این امر را ثابت کردیم.

کاپیتان استقلال اهواز در درباره صحنه مشکوک به گل این دیدار بیان کرد: از طریق تماس های تلفنی متوجه شدیم که توپ گل شده است.ضمن این که مزدک میرزایی گزارشگر بازی نیز این امر را تائید کرد.

صالح :در بازی با حریف اهوازی در حد نام استقلال نبودیم

مجید صالح درپایان دیدار استقلال مقابل استقلال اهواز گفت :صادقانه می گویم در این دیدار به هیچ وجه خوب بازی نکرده و در حد نام بزرگ استقلال نبودیم.

وی درباره اینکه آیا ضربه طالب ریکانی از خط دروازه آبی پوشان عبور کرد یا خیر بیان کرد:در این باره کارشناسان باید نظر دهند اما یک صحنه مشکوک در بازی مقابل سیاه جامگان روی دروازه استقلال ایجاد شد که داور آن را گل اعلام کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره غیبت آرش برهانی اظهار کرد:تغییر نفرات در تیم استقلال بر اساس سبک بازی حریفان است. جوانان و بازیکنان باتجربه در تیم  ما فاصله چندانی ندارند اما یک روز امکان دارد کار تاکتیکی مد نظر کادر فنی به خوبی انجام نشود.استقلال برای قهرمانی باید به دنبال نمایش بهتری باشد و حتم بدانید در طول  تمرینات نقاط ضعف تیم برطرف می شود.

خضیراوی : کمک داور از صحنه گل استقلال اهواز عقب ماند

حمزه خضیراوی پس از کسب تساوی تیمش مقابل تیم استقلال تهران گفت: با ارائه بازی خوب و هدفمند راه های نفوذ استقلال را بستیم و در پایان با کسب نتیجه ای مناسب از زمین بیرون آمدیم.

وی افزود :گل حساسی که زدم را به پدر و مادرم تقدیم می کنم.

وی درباره صحنه مشکوک به گل این دیدار بیان کرد: تمام حواس من به کمک داور بود او از صحنه عقب مانده بود و زمانی که وحید  طالب لو توپ را از دروازه بیرون آورد به لب خط رسید. وی اصلا صحنه را ندید همه دیدند که ضربه طالب ریکانی گل شد و کارشناسان هم می توانند در خصوص این گل نظر دهند.

هافبک استقلال اهواز درباره شوت شدن صورت خود از سوی مگویان مدافع ارمنستانی استقلال گفت: در آن صحنه مگویان به جای اینکه توپ را شوت کند فک من را شوت کرد. وحید طالب لو و حنیف عمران زاده ن  صحنه را دیدند و می توانند درباره ان شهادت دهند.

خضیراوی درخصوص نسبت خود با مجاهد خذیراوی هافبک اسبق فوتبال ایران گفت :مجاهد فامیل دور من  و در واقع یکی از الگوهای فوتبالی من است.

ریکانی :جوانان استقلال اهواز حریف را تحت تاثیر قرار دادند

طالب ریکانی پس از تساوی استقلال اهواز مقابل هم نام تهرانی اظهار داشت: تیم جوان ما حتی برخی بازیکنان آن رنگ ورزشگاه آزادی را ندیده بودند استقلال بزرگ را تحت تاثیر قرار داده و به خوبی بازی کردند.

وی افزود: استقلال اهواز شانس رسیدن به گل برتری را نیز داشت که با بدشانسی از دست رفت.

هافبک استقلال اهواز درباره صحنه مشکوک ضربه ایستگاهی اش که توپ از خط دروازه عبور کرد اما گل اعلام نشد بیان کرد :  من در رختکن صحنه آن ضربه  را مشاهده کردم و مشخص بود که توپ با فاصله وارد دروازه شده است می خواستم مانند رحمتی با ضربه ایستگاهی به طالب لو هم گل بزنم که اینگونه نشد.

ریکانی در باره مشکلات مالی اش با مسوولان استقلال اهواز اظهار کرد: مسئولان  قول هایی داده اند اما تاکنون عملی نشده است. علی رغم گفته آن ها که اعلام کرده اند 20 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده تاکنون ریالی دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار