در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان/

کرباسچی: هم به اصلاح‌طلبان گرایش داریم هم به حامیان دولت

دبیرکل حزب کارگزاران درباره انتخاب سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران گفت: ما هر تصمیمی که شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بگیرد را قبول داریم.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست انتخاباتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در تهران اظهارداشت: دوستان مشغول این هستند که افرادی که تأیید صلاحیت شده اند و با معیارهای این شورا هم هماهنگ هستند را در لیست نهایی تهران قرار دهند.

کرباسچی در ادامه گریزی هم به رویکرد انتخاباتی حزب کارگزاران زد و با بیان اینکه این حزب، هم به حامیان دولت گرایش دارد و هم به اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: ما همه نیروهایی که عاقلانه فکر کنند، افراطی نباشند و به فکر مصالح کشور باشند را تأیید می‌کنیم، حزب کارگزاران از ابتدا تاکید کرده که برای انتخابات مجلس، در مجموعه جریان اصلاح‌طلبی فعالیت خواهد کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران همچنین در خصوص گزینه پیشنهادی این حزب برای سرلیستی اصلاح‌طلبان در تهران گفت: ما هر تصمیمی که شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بگیرد را قبول داریم و در این زمینه همکاری می‌کنیم، حزب کارگزاران برای سرلیستی، روی فرد خاصی تمرکز ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
بفرمایین هر مسیری آب برود شنا می کنیم
آخرین اخبار