تیم‌های پزشکی و توانبخشی به مناطق محروم تهران اعزام می‌شوند

اعزام تیم‌های پزشکی و توانبخشی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم یکی از برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

مهدی محمدپناه دبیر اجرایی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ایام‌الله دهه فجر و در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ستاد دهه فجر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی را در نظر دارد. 

وی اعزام تیم‌های درمانی و توانبخشی به مناطق محروم را رسم دیرینه و ارزشمند بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مطرح کرد و گفت: در هر اعزام تیم‌های بیست و پنج نفره متشکل از پزشک عمومی، پرستار و سایر تخصص‌های توانبخشی به ارائه خدمات می‌پردازند. 

محمد پناه در ادامه کارگاه آموزشی تاثیرات شبکه‌های اجتماعی در خانواده، کارگاه‌ کنترل خشم، رونمایی از یادمان شهدای دانشگاه، جشنواره پیامی تقدیم به انقلاب اسلامی با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و . . . را به عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های ستاد دهه فجر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دانست. 

دبیر بسیج جامعه پزشکی در ادامه افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در توجه به مناطق محروم و همچنین ماموریت اصلی سازمان بسیج جامعه پزشکی مبنی بر اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم و همچنین آمادگی تیم‌های اضطراری در زمان بحران تیم های مذکور اعزام می‌گردند که در این مهم تخصصی بودن دانشگاه، حضور تیم‌های عمومی، کارشناسان توانبخشی جهت مشاور رایگان از نقاط قوت این طرح است و امیدواریم بتوانیم هر سال شاهد ارائه هر چه بیشتر خدمات باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار